بیداری اسلامی نابودی رژیم صهیونیستی در آینده‌ای نزدیک را تایید می‌کند


بیداری اسلامی نابودی رژیم صهیونیستی در آینده‌ای نزدیک را تایید می‌کند

خبرگزاری تسنیم: مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: بیداری اسلامی گواه روشنی بر نابودی اسرائیل از صحنه روزگار است که در آینده نزدیک تحقق پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام علی شیرازی در جمع مردم در روز قدس در مصلای اردبیل اظهار کرد: روز قدس روز اعلام نفرت و انزجار از صهیونسیم جهانی و رساندن ندای وحدت و همدلی امت اسلامی در سطح جهانی و بین المللی است که امروز نه تنها ملت ایران بلکه ملت های آزاده دنیا به صحنه آمده اند تا به ندای مظلومان جهان لبیک گفته و حمایشتان را از مردم مظلوم غزه اعلام کنند.

وی فلسطین را متعلق به جهان اسلام و زادگاه امت اسلام دانست و گفت: ملت ما امروز با زبان روزه و درگرمای تابستان با احساس تعلق انقلابی در صحنه حضور پیدا کرده تا به همه اعلام کنند که نابودی اسرائیل در راه است و این نابودی با یکدلی امت اسلامی ورق می خورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به حمایت همه جانبه آمریکا از این رژیم غاصب بیان کرد: ما برای نابودی این رژیم تا پای جان ایستاده ایم و در این راهپیمایی باشکوه حمایتمان را که یک حمایت اعتقادی از فلسطین است به نمایش گذاشته و به صراحت اعلام می کنیم که حمایت از مسلمانان مظلوم عالم یک وظیفه و تکلیف شرعی برای امت اسلامی است.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه این حضور نوعی دلدادگی به آرمان اسلام و امام بوده و روز احیای حیات طیبه اسلام و سیره نبوی است، افزود: از این روز به عنوان روز ضمانت حیات و بقای اسلام یاد می کنیم و به صراحت اعلام می کنیم که در صحنه حاضر شده و بعد از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب این جریان از آسیا گرفته تا قلب آمریکا و اروپا وثوق پیدا کرده و همه امت های آزاده دنیا به صحنه می آیند تا حمایتشان را از امت مظلوم فلسطین اعلام کنند.

وی تصریح کرد: قیام و نهضت امت اسلامی علیه اسرائیل وظیفه هر انسان مسلمان است و همان طوری که امام راحل گفتند اگر هر انسان مسلمان تنها یک لیوان آب بر سر رژیم صهیونیست بریزند این رژیم در سیلاب امت اسلامی غرق می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه از رژیم صهیونیستی به عنوان سگ حلقه به گوش آمریکا در منطقه یاد کرد و گفت: برای راندن این سگ وحشی حرکت عظیم و خروش امت اسلامی نیاز است که به طور قطع امروز می تواند این آرزو تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به مشکل مشروعیت رژیم صهیونیستی و خدشه بر ابهت این رژیم جعلی اظهار کرد: در یک دهه اخیر با بیداری امت اسلامی بر دامنه این نارسایی ها افزوده شده به طوری که به صراحت می توان گفت بیداری اسلامی گواه نابودی رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است.

شیرازی با تشریح 3 حمله پی در پی اسرائیل به غزه در سال های اخیر خاطرنشان کرد: در گام نخست و در جنگ 22 روزه صهیونیست جهانی شکست خورد و از صحنه روزگار محو شد اما در رویارویی دوم این مبارزه به مدت 8 روز از سوی مردم غزه برای نابودی اسرائیل به طول انجامید به طوری که خود اسرائیلی ها در نهایت به صلح و آتش بست تن دادند و در سومین هجمه نیز امروز غزه بار دیگر زیر تهاجم اسرائیل قرار گرفته و این بار نیز شکست نهایی متوجه اسرائیل می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه همه این پیروزی ها را نتیجه حمایت ملت ایران و امت اسلامی در جبهه مقاومت و پایداری دانست و گفت: خود اسرائیلی ها نیز اعتراف می کنند پیروز نهایی در غزه جمهوری اسلامی ایران بود.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان در سوریه و عراق نیز غائله به پا کرده اند تا ماهیت بیداری اسلامی را زیر سوال ببرند و علیه امت اسلامی فتنه به پا کنند اما سرانجام این فتنه انگیزی نابودی حقیقی برای رژیم صهیونیستی و آمریکا است، همان طوری که ملت سوریه بعد از 3 سال توانستند تروریست ها را مفتضحانه از سرزمین خود دور کنند.

شیرازی با بیان اینکه نابودی و شکست صهیونیسم جهانی براساس وعده الهی نزدیک است و اجانب نمی توانند کاری از پیش ببرند، افزود: همان طوری که عراق در مقابله با داعش پیروز شده و خبرهای مهمی در روزهای آینده در پیروزی امت خداجوی بر مستبدان روزگار به گوش می رسد به طور قطع آرامش در منطقه و عالم اسلام برقرار می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه داعش را گروه ضد تمام ادیان الهی و حقیقت افول بشری برشمرد و بیان کرد: همه فتنه انگیری های عالم اسلام زیر سر صهیونیسم و آمریکای جنایتکار است.

دست و پا زدن های اسرائیلی ها نشان از اضمهلال آنهاست

شیرازی اظهار کرد: آنهایی که زمانی شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" را سر داده و دل این ملت و آزادی خواهان را به درد آوردند امروز در جبهه مقابل ملت های آزادیخواه ایستاده اند و همچنان در صدد فتنه گری هستند که با دهن کجی آشکار به آرمان های امام، شهدا و انقلاب راهشان را از این ملت جدا کردند.

وی علت دست و پا زدن های رژیم صهیونیستی را فرا رسیدن روزهای مرگ و نابودی رژیم صهیونیستی بیان و تصریح کرد: ملت ایران در برابر تمام توطئه ها ایستاده و سیل خروشان و نابود شدن را برای مستکبران روزگار فراهم کرده و هرگز نیز اجازه نمی دهد علیه انقلاب اسلامی توطئه ای به راه افتد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon