مورینیو: وجود دروگبا برای هر تیمی نعمت است


مورینیو: وجود دروگبا برای هر تیمی نعمت است

خبرگزاری تسنیم: آقای خاص تأکید کرد دروگبا یکی از بهترین مهاجمان اروپاست و باشگاه چلسی هم احتمال بازگشت وی را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در پاسخ به این پرسش که «آیا احتمال بازگشت دیدیه دروگبا به چلسی وجود دارد؟» در جمع خبرنگاران گفت: به این موضوع هم فکر می‌کنیم. ما به دنبال پیروزی و قهرمانی هستیم و دیدیه هم یکی از بهترین مهاجمان اروپاست. او همچنان تمایل به بازی در لیگ برتر دارد و ما هم به صورت منطقی به موضوع بازگشت وی فکر می‌کنیم.

وی افزود: اگر دروگبا به استمفوردبریج بازگشت به این خاطر نیست که مهمترین گل‌های تاریخ چلسی را به ثمر رسانده یا اینکه من نیاز به دستیاری دارم. به زودی در این خصوص تصمیم می‌گیریم و اگر او را به چلسی بازگرداندیم به خاطر کیفیت بازی اوست که باعث قوی‌تر شدن چلسی می‌شود. به هر حال دروگبا هم یکی از گزینه‌هایی است که احتمال پیوستنش به تیم وجود دارد.

سرمربی آبی‌پوشان لندنی تصریح کرد: با توجه به خصوصیاتی که دروگبا دارد و اینکه بازیکنی در خدمت تیم است وجودش برای هر تیمی یک نعمت است. از آنجایی هم که می‌دانیم که احساسات دروگبا، او را به کدام سمت می‌کشاند و چون رومن آبراموویچ هم به دیدیه علاقمند است به احتمال بازگشت او فکر می‌کنیم.

آقای خاص در پایان خاطرنشان کرد: آقای آبراموویچ فردی فوق‌العاده باهوش است و افرادی را که متعلق به چلسی هستند را با تمام وجود حس می‌کند. ما احساس می‌کنیم که دروگبا متعلق به ماست و اینکه او با قراردادی یک ساله یا چند ساله به جمع ما ملحق خواهد شد. باید ببینیم که در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

دروگبای 36 ساله برای اولین بار در سال 2004 و زمانی که مورینیو تازه هدایت چلسی را بر عهده گرفته بود با قراردادی 24 میلیون پوندی از مارسی به استمفوردبریج نقل مکان کرد. او در 341 بازی که برای چلسی به میدان رفت موفق شد 157 گل به ثمر برساند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon