سردار وحیدی: فرمایشات رهبرانقلاب می‌تواند صحنه جدیدی در تحولات فلسطین پدید آورد

سردار وحیدی: فرمایشات رهبرانقلاب می‌تواند صحنه جدیدی در تحولات فلسطین پدید آورد

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی گفت: فرمایشات رهبر انقلاب می‌تواند صحنه جدیدی در تحول فلسطین پدید آورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، سردار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم فلسطین، بسیار کلیدی بوده است. 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بزرگترین حامی فلسطین هستند، افزود: راهنمایی کاربردی ایشان می‌تواند صحنه جدیدی در تحولات فلسطین پدید آورد. 

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی تصریح کرد: دنیای اسلام باید به تدابیر راهبردی رهبر معظم انقلاب درباره مردم بی‌دفاع فلسطین توجه کند، زیرا این بیانات بسیار حائز اهمیت است. 

سردار وحیدی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس امسال بسیار پرشور است، گفت: همزمانی روز قدس 93 با جنایات بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی در غزه سبب شد تا مردم با شور و حرارت بیشتری به راهپیمایی آمده و به حمایت از فلسطینی‌ها بپردازند. 

وی با تاکید بر این نکته که رژیم صهیونیستی در جنایات اخیرش نشان داده که به هیچ اصول اخلاقی و انسانی پایبند نبوده و نیست، افزود: به طور قطع جنایات رژیم صهیونیستی محکوم است. همانطور که امروز مردم در غزه با کمال قدرت در برابر وحشی‌گری رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند، در دنیا نیز مردم آزادی‌خواه و مسلمانان جهان حامیان آنها هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon