امیر اسماعیلی: درندگی‌های رژیم‌صهیونیستی به زودی به خودش باز خواهد گشت

امیر اسماعیلی: درندگی‌های رژیم‌صهیونیستی به زودی به خودش باز خواهد گشت

خبرگزاری تسنیم: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) درباره همکاری داعش و رژیم‌صهیونیستی گفت: درنده‌خویی این دو از یک جنس است و هر دو از یک‌جا نان می‌خورند و فرقی نمی‌کند که چه لباسی پوشیده باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور مردم بسیار پرشور است و واقعا انگیزه و شور و هیجان خاصی می‌دهد، گفت: این حضور مردم نشان می‌دهد که حرف و دیگر نفس عمل ما همان سخن امام راحل است که فرمود روز قدس روز اسلام و روز پیامبر اعظم‌(ص) است. 

وی افزود: حرف عبادی ما این است که این روز مشرف به ماه مبارک رمضان و نماز جمعه است و این نشان می‌دهد حضورهای این چنینی در صحنه‌ها بسیار بهتر از حضور در میدان‌های کارزار است. 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: رژیم‌صهیونیستی یک رژیم جعلی است و ما نمی‌خواهیم به رژیم جعلی نشان بدهیم که چه می‌کنیم بلکه می‌خواهیم به دنیا ثابت کنیم رژیم‌صهیونیستی سگ دست‌نشانده آمریکا که چنین جنایت و درند‌ه‌خویی‌هایی می‌کند منتظر باشد که انشاءالله به زودی زود این درنده‌خویی‌ها به خودش برگردد. 

امیر اسماعیلی تاکید کرد: داعش اصلا اسلام نیست و تکفیری است و با رژیم‌صهیونیستی همکاری می‌کنند چون از یک جا نان می‌خورند. 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) خاطرنشان کرد: فرقی نمی‌کند که درنده‌خویی چه لباسی پوشیده باشد. اینها از اسلام و از مظلومیت و از کودک و از جامعه هیچ چیزی نفهمیده‌اند. اینها حتی روی شیطان را هم سفید کرده‌اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon