گیگز: فن‌خال و فرگوسن شباهت‌هایی به هم دارند


گیگز: فن‌خال و فرگوسن شباهت‌هایی به هم دارند

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین شیاطین سرخ گفت که شباهت‌هایی بین سرمربی پیشین منچستریونایتد و سرمربی جدید این تیم می‌بیند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد که در حال حاضر اردوی آماده‌سازی خود را با حضور لوئیز فن‌خال، سرمربی جدیدش در آمریکا برپا کرده است روز گذشته (پنجشنبه) در دیداری دوستانه موفق شد 7 بر صفر از سد لس‌آنجلس گلکسی آمریکا بگذرد.

رایان گیگز، دستیار فن‌خال در گفت‌‌وگو با خبرنگاران گفت: شباهت‌هایی بین فن‌خال و سرالکس می‌بینم. هر کدام از آنها سبک خاص خود را دارند ولی هر دو موفقیت‌طلب هستند. در مدت زمان کوتاهی که با لوئیز کار کرده‌ام متوجه این موضوع شدم که چرا او تا کنون به این همه موفقیت رسیده است.

وی افزود: فن‌خال از همان لحظه اول تا آخرین لحظه تمرین می‌خواهد همه چیز آنطور که باید، باشد. کاری که فن‌خال در منچستریونایتد انجام می‌دهد فوق‌العاده خاص و منحصربه‌فرد است. اگر مرتکب اشتباه شوی لوئیز آن را گوشزد می‌کند و اگر کار خوبی هم انجام دهی آن را می‌بیند و به بازیکنان می‌گوید. در این مورد هم با هیچکس تعارف ندارد.

هافبک پیشین شیاطین سرخ در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنم که بازیکنان بی‌صبرانه منتظر پا گذاشتن به ورزشگاه اولدترافورد هستند تا توانایی واقعی خود را به هواداران من‌یونایتد نشان دهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon