بی تردید پیروزی اخلاقی برای مردم فلسطین است

بی تردید پیروزی اخلاقی برای مردم فلسطین است

خبرگزاری تسنیم: فرهاد توحیدی رئیس هیات مدیره خانه سینما درحاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: با اینکه در مساله نظامی تصور می شود جریان به نفع رژیم صهیونیستی است اما بی تردید پیروزی اخلاقی به نفع مردم فلسطین است.

جمعی از اهالی سینما با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، با اعلام حمایت از مقاومت مردم غزه نسبت به کشتار غیر نظامیان اعلام انزجار کردند.

فرهادتوحیدی رئیس هیات مدیره خانه سینما در گفت‌و‌گو باخبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم در حاشیه این راهپیمایی گفت: هنرمندان سینما جدا از ملت ایران نیستند. آرمانهای ملت فلسطین همواره جزوی از آرمانهای ملت ایران بوده است و هنرمندان هم به این آرمانها وفادار هستند و هر کاری که بتوانند در تحقق این آرمانها می کنند.

این فیلم نامه نویس سینمای ایران اضافه کرد: حضور در این راهپیمایی هم قدم کوچکی است که سینماگران میتوانستند انجام دهند در مقابل جنایاتی که در روزهای اخیر توسط رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین صورت گرفته است. تصور می‌کنم که افکار عمومی جهانی داوری خودش را در مقابل این جنایات انجام داده است. با اینکه در مساله نظامی تصور می شود جریان به نفع رژیم صهیونیستی است اما بی تردید پیروزی اخلاقی به نفع مردم فلسطین است.

وی اضافه کرد: این روزها شاهد این هستیم که مردم از نقاط مختلف جهان چون آمریکای شمالی، اروپا، آفریقا و کشورهای دیگر در حمایت از آرمانهای مردم فلسطین حاضر شدند و گمان می‌کنیم که این حضور تاثیراتی خواهد گذاشت تا رژیم صهیونیستی در ادامه اعمال جنایاتکارانه اش دچار محدویت شود.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران