فلسفه تاسیس رژیم صهیونیستی بر پایه ترور و نسل‌کشی استوار است

فلسفه تاسیس رژیم صهیونیستی بر پایه ترور و نسل‌کشی استوار است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی گفت: فلسفه تاسیس رژیم صهیونیستی بر پایه قتل، ترور و نسل کشی استوار است بنابراین مقاومت مسلحانه نیز تنها راهکار مقابله با اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری در خطبه های این هفته نماز با اشاره به ایام پایانی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در روایات اهل بیت(ع) برای وداع ماه مبارک رمضان آدابی ذکر شده است که از ان جمله رسولخدا(ص) می فرماید، از خدا بخواهید این ماه را آخرین رمضان عمرتان قرار ندهد و اگر آخرین رمضانتان بوده مورد رحمت و عنایت خویش قرار بدهد.

وی افزود: امام زین العابدین (ع) نیز خطاب به ماه رمضان می فرماید، سلام بر تو ای بزرگترین ماه خدا، سلام بر تو که علیه شیطان ما را یاری کردی و ارزشمندترین اوقات را با ما بودی، سلام بر تو و بر شب قدر چه بسیار بلاهایی که بخاطر تو از ما دفع شد، خدایا مصیبت و اندوه ما را در غم رفتن ماه رمضان خودت جبران کن.

شکوری با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: بر اساس مفاد روایات روز فطر روز طهارت و پاکیزگی روزه داران از گناهان و آلودگی‌ها و روز تقسیم جوایز روزه داران بوده و در مقابل روز ندامت و بدبختی روزه خواران است.

وی تصریح کرد: امام زین العابدین(ع) از درگاه خداوند می خواهد عید فطر را مبارک گرداند و از گناهان و اعمال ناپسند و تمامی بدیهای موجود در دل بندگان گذشت نماید و توبه آنان را بپذیرد.

قتل عام و غارت مسلمانان فلسفه تأسیس اسرائیل

امام جمعه خوی با محکوم ساختن قتل عام زنان و کودکان غزه توسط رژیم سفاک صهیونیستی و سکوت مرگبار سران کشورهای اسلامی و مجامع بین المللی به تاریخ 66 ساله اسرائیل پرداخته و اظهار کرد: کشورهای آمریکا ،انگلستان و شوروی سابق این رژیم جعلی را جهت قتل عام و غارت ذخایر مسلمانان راه اندازی کردند.

وی با اشاره به قتل عام فلسطینیان در اردوگاه های صبرا، شتیلا، دیر یاسین،کفر قاسم و تل زعتر افزود: در کارنامه این رژیم حملات وحشیانه به جنوب لبنان و غزه و غصب کردن بلندیهای جولان از سوریه، صحرای سینا از مصر، شهر بیت المقدس از اردن و تجاوز به نوار غزه ،کناره غربی رود اردن، شهر بیت لحم و به اشغال در آوردن 27 روستای عربی وجود دارد بنابراین مسلمانان مظلوم غزه با این شرایط و سوابق رژیم صهیونیستی به جز مقاومت و جنگ مسلحانه چاره ای دیگری ندارند.

نگاه ضد آمریکایی ملت ایران عقلانی و تجربی است

خطیب جمعه خوی با اشاره به سخنان ولی امر مسلمین در دیدار با دانشجویان دانشگاه ها گفت: محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه، حمایت استکبار بویژه آمریکا از اسرائیل، محکوم کردن سکوت مجامع بین المللی در برابر حوادث غزه، محکوم کردن تفکر لیبرال دموکراسی غرب، ضرورت حمایت سیاسی مسلمانان و آزادیخواهان جهان از مسلمانان غزه، برخورد قدرتمندانه و مقاومت قاطعانه و مسلحانه را راه علاج رژیم ویرانگر صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: نگاه ضد آمریکایی ملت ایران یک نگاه عقلانی و متکی بر تجربه است و مقام معظم رهبری نیز بر همین اساس خطاب به دانشجویان فرمودند که دانشجو باید مطالبه گر، پرانگیزه ،پرنشاط ،حاضر در صحنه و ناظر به مسائل کشور باشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon