اولین آمار فروش فیلم‌های اکران عید فطر ۹۳ اعلام شد

اولین آمار فروش فیلم‌های اکران عید فطر 93 اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: در دو روز اول اکران عیدفطر، فیلمهای «آذر،شهدخت، پرویز و دیگران» بیش از ۴۷ میلیون تومان، «کلاشینکف» ۴۵ میلیون تومان، «فرشته ها باهم می‌آیند» فروشی نزدیک به ۱۱ میلیون تومان داشته‌اند.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری، پخش کننده فیلم «فرشته ها باهم می‌آیند» در گفت‌وگو با خبرنگارفرهنگی خبرگزاری تسنیم گفت: «فرشته ها باهم می‌آیند» در دو روز اول اکران خود 10 میلیون و 800 هزارتومان فروخته است.

وی ادامه داد: اکران شهرستان این فیلم شروع نشده است و فعلا این فیلم به سرگروهی سینما آزادی در 16 سینمای شهر تهران اکران شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلم سینمایی «آذر،شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی در دو روز اول اکرانش بیش از 47 میلیون تومان فروش داشته است.

 این فیلم در روز گذشته پنجشنبه(2 مردادماه) حدود 15 میلیون و 700 هزار تومان فروش داشته است و جمعا طی دو روزی که اکران شده است، 47 میلیون و 400 هزار تومان فروخته است.

«آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» آخرین ساخته بهروز افخمی است که جایزه بهترین فیلم سی و دومین جشنواره فیلم فجر را بطور مشترک با فیلم «رستاخیز» گرفت.

فیلم سینمایی «رد کارپت» در کل یک میلیارد و 550 میلیون تومان که در تهران یک میلیارد و 100 میلیون و 450 میلیون تومان در شهرستان‌ها فروخته است.

فیلم سینمایی «کلاشینکف» سعید سهیلی که اکران خود را از روز چهارشنبه اول مرداد ماه آغاز شده است در اولین روز اکران 15 میلیون و روز پنج‌شنبه 30 میلیون تومان فروخته است که در مجموع در دو روز اول اکرانش، 45 میلیون تومان فروش داشته است.

هنوز آمار دقیقی از فروش فیلم «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی  اعلام نشده است.این فیلم را موسسه پخش نور تابان، محمدرضا صابری اکران کرده‌است.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران