کاخ‌نشینان عرب نسبت به جنایات اسرائیل سکوتی مرگبار اختیار کرده‌اند


کاخ‌نشینان عرب نسبت به جنایات اسرائیل سکوتی مرگبار اختیار کرده‌اند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار طارم ضمن انتقاد از حمایت کشورهای عربی منطقه از اقدامات وحشیانه اسرائیل در قبال فلسطینیان گفت: دولتمردان عربی در دفاع از مردم فلسطین هم راستا با عقاید ملت هایشان نیستد.

علی باقری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در طارم، با تاکید بر لزوم گرامیداشت روز جهانی قدس در بین مسلمانان اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس کنونی غزه، مسلمانان سراسر جهان باید بیش از پیش بر علیه اسرائیل شعار دهند و جنایات این غده سرطانی را محکوم کنند.

وی تصریح کرد: امروز مردم مسلمان ایران و به ویژه شهرستان طارم بار دیگر به آرمان‌های امام خمینی‌(ره) و شهدای ایران اسلامی لبیک گفته و از حق مظلومان فلسطینی دفاع کردند.

فرماندار شهرستان طارم خطاب به کشورهای حامی رژیم اشغالگر قدس افزود: کشورهایی که از حقوق بشر دم می‌زنند باید به خودشان بیایند و اسرائیل غاصب را سر جای خود بنشانند.

وی در خاطر نشان کرد: کاخ نشینان عرب در قبال جنایات جنگی اسرائیل سکوت مرگباری را اختیار کرده‌اند که البته این کار دولتمردان عربی اصلا هم راستا با عقاید ملت هایشان نیستد و مردم کشورهای عربی همگی مخالف اسرائیل بوده و همواره در کنار برادران فلسطینی شان هستند.

باقری تصریح کرد: کارهای پشت پرده زیادی وجود دارد که سبب شده تا برخی کشورهای مدعی حقوق بشر از تروریست‌های دولتی نظیر اسرائیل حمایت کنند.

وی با اشاره به کشته شدن مردم بی‌دفاع فلسطین با دهان روزه در زیر حملات هوایی اسرائیلی‌ها ابراز کرد: سازمان‌های بین‌المللی نباید بر حملات و بمباران‌های شبانه بالگردهای اسرائیلی در آسمان غزه چشم پوشی کنند و کشورهای مدعی حقوق بشر نیز نباید در مقابل جنایات اسرائیل ساکت بنشیند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon