ملت‌های آزاده تا نابودی کامل رژیم نامشروع اسرائیل آرام نمی‌نشینند


ملت‌های آزاده تا نابودی کامل رژیم نامشروع اسرائیل آرام نمی‌نشینند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه آستارا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک غده چرکین و خطرناک در جهان است، گفت: ملت‌های آزاده تا نابودی کامل رژیم نامشروع اسرائیل آرام نمی‌نشینند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به حضور پرشور و حداکثری مردم ولایتمدار و مومن در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: مردم ولایتمدار و مومن این شهرستان همزمان با سراسر کشور بار دیگر حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند و با فریادهای خود ضمن حمایت از مردم غزه و فلسطین انزجار خود از استکبار را اعلام کردند.

وی با اشاره به کشتار بیرحمانه مردم مظلوم غزه توسط رژیم جعلی و غیرمشروع صهیونیستی افزود:این رژیم جعلی با حمایت های آمریکا و برخی از سران عرب مردم مظلوم غزه و فلسطین را به خاک و خون کشده است که نفرین مسلمانان و آزادی خواهان جهان دامن همه آنان را قطعا می‌گیرد.

امام جمعه آستارا با تاکید بر اینکه تا نابودی کامل رژیم نامشروع و جنایتکار اسرائیل آرام نخواهیم گرفت، تصریح کرد: دشمنان اسلام بدانند که تا آزادی کامل قدس شریف و نابودی این رژیم جعلی با وحدت و مقاومت در برابر زورگویان مردانه تا آخرین قطره خون می‌ایستد.

حافظ نیا، حضور آزادی‌خواهان و مسلمانان در سراسر جهان را ضربه مهلکی بر بدنه و ریشه استکبار و ظالمان جهان دانست و گفت:کسانی که دستهای خود را به خون مردم مظلوم و بیگناه غزه آلوده کرده اند بدانند که روزی این ظلم ها و توطئه ها دامن خود آنان را خواهد گرفت.

وی با اشاره به سالروز عملیات افتخار آمیز مرصاد توسط رزمندگان اسلام یاد و نام شهدای این عملیات را گرامی داشت.

حافظ نیا با تبریک به مناسبت روز کارآفرینی و قدردانی از خادمان حوزه آموزش و کار از جوانان خواست تا با قدرت در حوزه کارآفرینی حضور چشمگیری داشته باشند.

امام جمعه آستارا اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر این روز را به تمام مسلمین جهان به خصوص مردم مومن و ولایتمدار شهرستان مرزی آستارا تبریک گفت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon