آسودی: موشک‌‌های مقاومت هزینه‌های گزافی را متوجه رژیم صهیونیستی می‌کند


آسودی: موشک‌‌های مقاومت هزینه‌های گزافی را متوجه رژیم صهیونیستی می‌کند

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه رژیم صیونیستی شکست خورده جنگ خونین غزه است، گفت: موشک‌‌های مقاومت هزینه‌های گزافی را متوجه رژیم صهیونیستی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار محمدعلی آسودی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان، با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی برای مقابله با هر موشک‌ مقاومت 600 هزار دلار هزینه می‌کند، اظهار کرد: این در حالی است که هزینه هر موشک مقاومت تنها 200 دلار است.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در سرزمین‌های اشغالی آژیر خطر به صدا در می‌آید، عنوان کرد: باراک اوباما در صحبت‌های اخیر خود اعلام کرده که در گفت‌وگو با نتانیاهوی خبیث صدای این آژیرها را شنیده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: سرزمین‌‌های اشغالی دیگر آرام نیستند و هینطور دیگر رژیم صهیونیستی قدرتمند نیست و اسیر مقاومت‌‌های فلسطینیان شده است.

وی با بیان اینکه مانند جنگ 8 روزه در این جنگ نیز شکست خورده اصلی رژیم صیونیستی است، گفت: موشک‌های این رژیم نتوانسته‌اند موشک‌های مقاومت را مهار کنند و تنها کمتر از 30 درصد موفق به مهار موشک‌های مقاومت شده‌اند که این نشان از ضعف این رژیم در برابر مقاومت است.

سردار آسودی با بیان اینکه از دیروز به این حملات موشکی مقاومت افزوده شده است، ابراز کرد: خود رژیم صهیونیستی می‌داند که برای این موشک‌های 200 دلاری چه هزینه‌های گزافی را متحمل می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: در اول مرداد ماه امسال مقاومت موفق شد یک جنگنده رژیم صهیونیستی را سرنگون کرده و بارها با حملات خود سبب وحشت در بین صهیونیست‌ها شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نتوانسته به پایگاه‌های موشکی مقاومت دسترسی داشته باشد، افزود: کشتار کودکان و زنان از روی عصبانیت بوده و این چهره واقعی این رژیم غاصب است.

وی به انعکاس اخبار غیر واقعی از طرف رژیم صهیونیستی و رسانه‌های غربی اشاره و ابراز کرد: تعداد کشته‌هایی که این رژیم اعلام می‌کند واقعیت ندارد و این تعداد بیشتر از آن  چیزی است که رسانه‌ها و خود این رژیم اعلام می‌کنند.

 سردار آسودی با بیان اینکه امروز پهباد ابابیل از آسمان‌های سرزمین اشغالی عبور کرد، گفت: این پهباد با عبور از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی از تمام مراکز سرزمین‌های اشغالی تصویر برداری کرد.

وی عنوان کرد: مقاومت امروز با شلیک 115 موشک حملات خود را به سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده و با پشتوانه مردم همیشه در صحنه ایران اخبار خوشی از فلسطین در روزهای آینده می‌شنویم.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، بیانات رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در راهپیمایی را پشتوانه‌ای محکم برای مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر حمایت جمهوری اسلامی از مردم مظلوم غزه را به جهانیان ثابت می‌کند.

وی با خطاب به نماز گزاران ابراز کرد: مردم فلسطین مقاومت را از فرزندان شهید شما مردم شهید پرور آموخته‌اند و شهادت طلبی را راز پیروزی می‌دانند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon