مقاومت، اسرائیل را از گردونه تاریخ خارج می‌کند


مقاومت، اسرائیل را از گردونه تاریخ خارج می‌کند

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مقاومت، اسرائیل را از گردونه تاریخ خارج می‌کند،گفت: باید در فلسطین رفراندم برگزار شود و مردمی که در فلسطین هستند رای دهند تا حکومت دمکراسی برقرار شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت الله زین العابدین قربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با بیان اینکه امروز سراسر گیلان فریاد مرگ بر اسرائیل طنین انداز شد، اظهار کرد: مردم ولایتمدار گیلان با شرکت در راهپیمایی گسترده انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

وی با اشاره به خطبه 27 نهج البلاغه افزود: داعشی‌ها پیرو معاویه هستند و می‌خواهند حکومت اموی را احیا کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه اگر کسی امروز فریاد مظلومان فلسطین را بشنود و حرکتی نکند سزاور مرگ است،گفت: امروز مصر راه را بر روی فلسطینی‌ها باز نمی‌کند تا به آنها آب و غذا و دارو برسد.

قربانی با بیان اینکه امروز زنان فلسطین فریاد می‌زنند که مردان مسلمان کجایید؟ که فرزندان ما در جلوی چشمان ما سر می‌برند، خاطرنشان کرد:کسی که امروز صدای مظلومیت زنان و کودکان فلسطین را بشنود و حرکتی نکند بنا به گفته امیر المونین مسلمان نیست.

وی با تاکید بر اینکه با اشاره به شمار شهدا و مجروحان غزه،اظهار کرد: بیش از 70 درصد شهدا و مجروحان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به فریادهای کوبنده القدس لنای مردم گیلان تصریح کرد:کشورهای اروپایی و اوباما که امکانات در اختیار رژیم اشغالگر قدس قرار می‌دهند در ظلم به مردم غزه شریک هستند.

قربانی با بیان اینکه آنان که "فریاد نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" را سر داده‌اند آنها نیز شریک جرم این جنایات هستند، افزود: مسلمانان همه از یک پیکرند و ظلم به یک مسلمان ظلم به همگان است.

وی با بیان اینکه مقاومت، اسرائیل را از گردونه تاریخ خارج می‌کند،گفت: باید در فلسطین رفراندم برگزار شود و مردمی که در فلسطین هستند رای دهند تا حکومت دمکراسی برقرار شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان  تاکید کرد: تا رسیدن به روزی که مردم فلسطین از مسیحی و یهودی و مسلمان با هم و در سرزمین مادری خود مسالمت آمیز زندگی کنند مقاومت ادامه دارد.

قربانی با تاکید بر اینکه باید مسلمانان خود را قدرتمند سازند چرا که قدرت را جز قدرت از بین نمی‌برد، افزود: دلیل اینکه اسرائیل به حزب الله حمله نمی‌کند این است که از مراکز قدرت حزب الله می‌ترسد.

وی با اشاره به پنج مرداد 1358 افزود: امام راحل در این روز با انتخاب آیت الله طالقانی به عنوان امام جمعه تهران ،نماز جمعه را احیا کرد و امروز بیش از 700 نماز جمعه با جمعیت میلیونی در کشور برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امام جمعه‌های زمان شاه همکاران طاغوت بودند، گفت: مردم به آنها اعتماد نداشتند و پشت سر آنها نماز نمی‌خواندند.

قربانی گفت: مردم امروز قدر نماز جمعه را می‌دانند چراکه پایگاه تبیین حقایق دین و مسائل سیاسی نماز جمعه است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon