مدیران سیاسی فعلی رژیم صهیونیستی، رهبران گذشته گروه‌های ترور هستند


مدیران سیاسی فعلی رژیم صهیونیستی، رهبران گذشته گروه‌های ترور هستند

خبرگزاری تسنیم: وزیر دادگستری با اشاره به پیشینه غاصبانه و جنایات پایه‌گذاران رژریم اشغال‌گر قدس،‌ گفت: چهره‌های برجسته و مدیران سیاسی فعلی رژیم صهیونیستی همان رهبران قدیم گروه های ترور هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در جمع راهپیمایان روز قدس در شیراز، اظهار کرد: در حقیقت روز قدس تجلی ایمان کامل امت اسلامی است و این ایمان متکامل و متعالی در روز قدس آثار برجسته خود را نشان می دهد.

وی افزود: این مسئولیت‌شناسی، دردمندی، به فکر مظلوم بودن، از حق دفاع کردن، بر ارزش‌ها استواری نشان دادن و با ظالم در افتادن ثمره ایمان است و ایمانی که نتواند متحول کند، بسازد، در برابر زیاده خواهی متجاوزان بایستد و از حق و مظلوم نتواند دفاع کند، چه ارزش، خاصیتی و اثر اجتماعی دارد؟

پورمحمدی با اشاره به ابتکار امام خمینی (ره) که در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره)،  ایمان ملت ما در طول ماه رمضان و پس از شب قدر را به‌سرعت به‌صحنه عمل می‌آورد و نتیجه را در جامعه بروز می‌دهد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه بدون تردید بزرگترین دستاورد سیاسی و اجتماعی جهان معاصر که نزدیک به چهار دهه از سوی مردم اجابت می‌شود، روز قدس و راهپیمایی در این روز است، ‌تصریح کرد: در رابطه با فلسطین صرفا با مسئله غصب سرزمین روبرو نیستیم بلکه در این حادثه با آوارگی، هرمان، قتل‌وعام یک ملت روبرو نیستیم.

پورمحمدی با تأکید بر اینکه دردناک‌ترین حادثه بشری در طول هفت دهه گذشته در این منطقه اتفاق افتاده است، افزود: در حادثه غصب فلسطین با یک فرهنگ طغیان‌گر و استکباری با ویژگی های خاص خود روبرو هستیم.

وی با معرفی سلطه نابه‌کارانه جهان خواران و استیلای استکبار جهانی به‌ عنوان یکی دیگر از پیامدهای حوادث اتفاق افتاد در فلسطین که به دنبال سلب اختیار ملت‌ها است، اظهار کرد: در روز قدس مسئله صرفا فلسطین، ملت مظلوم و ستم‌ کش فلسطین نیست بلکه داستان غصب قدس، سرزمین اسلامی و حاکمیت صهیونیست‌ها مسئله مهمتری است و آن منظور نظر این رژیم غاصب است که باید بدان توجه بیشتر کرد.

پورمحمدی با اشاره به وضعیت مردم مظلوم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی، آخرین آمار اعلام شده جمعیت بیش از 8 میلیون و 200 هزار نفر است از این تعداد 45 درصد در اراضی اشغالی ساکن هستند و از اینها هم 23 درصد در سرزمین اصلی مازاد 45 درصد در نقاط دیگر در شهرهای مختلف در اردوگاه ها ساکن هستند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه بیش از 55 درصد ملت فلسطین و جمعیتی در حدود 4 و نیم میلیون نفر در کشورهای دیگر آواره هستند، داستان تشکیل دولت یهودی را در حدود 150 سال پیش عنوان و خاطرنشان کرد: تا سال 1924 که اسرائیل رسما قیمومیت خود را در فلسطین اعلام کرد، مساحت زمین‌های خریداری شده سه درصد از خاک اسرائیل را تشکیل می‌دهد.

پورمحمدی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با برنامه‌ریزی 80 ساله جمعیت یهودی فلسطین را به 31 رساند،‌ گفت: زمانی که دولت غاصب اسرائیل در آستانه تشکیل قرار گرفت، سازمان ملل اختیار 56 و نیم درصد تسلط سرزمین فلسطین را به رژیم اشغال‌گر داد حال آنکه این افراد جمعیتی در حدود 31 درصد و شش درصد  خاک را در اختیار داشتند.

وی با بیان اینکه تروریست و جلاد بودن این رژیم به مستندات تاریخی استوار است، افزود: احزاب سیاسی این رژیم گروه ترور و چهره‌های برجسته آنها نیز از رهبران گروه ترور و عناصر عملیاتی ترور بودند و هم‌اکنون نیز به مدیران سیاسی دولت رژیم اشغال‌گر قدس تبدیل شده‌اند.

پورمحمدی با اشاره به آیاتی از قرآن، به تشریح رفتارهای صهیونیست‌ها بر اساس مفاهیم قرآنی پرداخت و اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله این قوم، نژادپرستی و خودبرتربینی است که خود را فرزندان خدا، قوم ممتاز و نژاد برتر می‌دانند حال آنکه آخرین جمعیت یهودیان در کل دنیا کمتر از 19 میلیون نفر است.

وزیر دادگستری دل‌بستگی بیش از اندازه به دنیا را از دیگر ویژگی‌های این قوم عنوان و تصریح کرد: دل‌بستگی این قوم حتی از مشرکان و کسانی که قیامت را قبول ندارد، بیشتر و نسبت به دنیا حریص‌تر هستند به‌گونه‌ای که می‌خواهند هزاران سال زندگی کنند و بی‌نهایت در این دنیا بمانند.

پورمحمدی با اشاره به اعتقادات مادی‌محور این قوم،‌ خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها به قدری جان دوست هستند که با به‌خطر افتادن جان یکی از افراد تمام نظام فکریشان به هم می ریزد و تلفات این رژیم یک مصیبت برای آنها به حساب می‌آید و ای موضوع سبب شده است که یک میلیون نفر از صهیونیست‌ها در اردوگاه ها زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به مال‌دوستی صهیونیست‌ها، جریان تکاثر ثروت و تمامی شبکه‌های بزرگ بانکی دنیا را در دست یهودیان دانست و تصریح کرد: بساط رباخواری و حرمت‌خواری توسط این قوم به صورت سازمان یافته گسترش یافته است.

پورمحمدی گفت: هر کجای دنیا درگیری و اختلاف بزرگی مشاهده می‌کنید، دست پیدا و پنهان این قوم مشخص می‌شود و آنها همیشه با حق‌طلبان و مؤمنین در عناد و لج هستند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای تغییر نقشه جهانی به‌وجود آمده است، خاطرنشان کرد: فلسطین به پنجاه و دومین ایالت آمریکا و کشوری اروپایی تبدیل شده است.

وزیر دادگستری تصریح کرد:‌ رژیم نماد تفکر مدرن و تمدن معاصر است و تمدن معاصری که طبلش را به صدا درآورده‌اند و با ظاهرسازی ملت‌ها را فریب می‌دهند، نمادش رژیم صهیونستی است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon