پایان رقابت‌های قهرمانی کشتی ساحلی کشور در چمخاله گیلان + نفرات برتر


پایان رقابت‌های قهرمانی کشتی ساحلی کشور در چمخاله گیلان + نفرات برتر

خبرگزاری تسنیم: نخستین دوره رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی برای حضور در بازیهای آسیایی ساحلی در شهر ساحلی چاف و چمخاله لنگرود به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لنگرود، در این رقابت ها 212 کشتی گیر از 28 استان کشور از شب گذشته تا امروز در چهار وزن با هم سرشاخ شدند که این مسابقات بر روی چهار میدان ساحلی به قطر شش متر برگزار شد و هر مسابقه کمتر از یک دقیقه به طول انجامید.

این رقابت ها در یک زمان سه دقیقه ای برگزار شد و هر کشتی گیری که موفق به کسب دو امتیاز می شد، برنده مبارزه بود .

در پایان این مسابقات و در وزن منهای 70کیلوگرم ، 58 کشتی گیرحضور داشتند ، که سیدجعفر موسوی از مازندران و مصطفی شیخ چلندری از تهران به مقام های اول ودوم دست یافتند و محمد نادری از زنجان و پیمان حقی از تهران هم به طور مشترک سوم این مسابقات شدند .

در وزن منهای 80کیلوگرم از بین 53 کشتی گیر محسن عباسی از البرز و نیما خوشحال از گیلان به مقام های اول ودوم دست یافتند و کامران حسینی جم و جواد قاسم پور از مازندران به مقام سوم مشترک رسیدند.

در وزن منهای 90 کیلوگرم بین 50 کشتی گیر، کورش قره شیخ لو از البرز و جلال زمان از مازندران مقام های اول و دوم را کسب کردند و ابرار باقرپور از همدان و سعید براری از مازندران به طور مشترک سوم شدند .

در وزن به اضافه 90 کیلوگرم نیز که 54 کشتی گیر حضور داشتند جابر صادق زاده و خشایار دهستانی هردو از مازندران عنوان های اول ودوم راکسب کردند و مسعود نعمت چگانی از خوزستان و آرش مردانی از تهران به طور مشترک عنوان سوم را به خود اختصاص دادند .

سه نفر برتر هر وزن به اردوی تیم ملی برای شرکت در رقابت های آسیایی که آبان ماه امسال در تایلند برگزار می شود، حضور می یابند .

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon