اسامی دوندگان اعلام شده برای حضور در بازی‌های آسیایی نهایی نیست

اسامی دوندگان اعلام شده برای حضور در بازی‌های آسیایی نهایی نیست

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: اسامی دوندگان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون هنوز رسمی و نهایی اعلام نشده است.

افشین داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اعلام اسامی دوومیدانی‌‎کاران ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی 2014 اظهار داشت: این اسامی نهایی نیست و لیست نهایی دوومیدانی‌کاران برای حضور در این مسابقات بیستم ماه جاری به صورت رسمی اعلام می‌شود. تا آن زمان هر ورزشکاری که توانست به رکوردهای مدنظر دست یابد به این لیست اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی دوومیدانی‌کاران ایران خوب است، یادآور شد: با وجود اینکه ورزشکاران در شرایط پیک آمادگی قرار ندارند که البته لازم هم نیست در این مقطع کاملا آماده باشند، از نظر رکوردی شرایط مطلوبی دارند. تمام تمرکز مربیان ما بر این است که ورزشکاران کشور در نیمه دوم شهریورماه به مرز کامل آمادگی برسند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص پیش‎بینی خود از نتایج دوندگان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون تصریح کرد: در حال حاضر نمی‌توان نتایج را پیش بینی کرد. ما در حال پشتیبانی و تدارکات برای  ملی‌پوشان هستیم و کار خود را به خوبی انجام می‌دهیم. در واقع حجت را برای آنها تمام کردیم. با توجه به شرایط بدنی کنونی نمی‌توان حدس زد  چه اتفاقی در بازی‌های آسیایی رخ می‌دهد. 

داوری در خصوص میزان شانس مدال‌آوری ایران در دو بخش آقایان و بانوان خاطرنشان کرد: امیدوارم در هر دو بخش مدال‌های خوبی داشته باشیم. در آقایان حتما مدال کسب می‌کنیم و در بانوان هم امید زیادی به چنین بحثی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon