مردم لارستان هم‌صدا با آزادی‌خواهان جهان ندای "مرگ بر اسرائیل" سر دادند


مردم لارستان هم‌صدا با آزادی‌خواهان جهان ندای "مرگ بر اسرائیل" سر دادند

خبرگزاری تسنیم: هم‌زمان با روز جهانی قدس، مردم آزاده و همیشه در صحنه لارستان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ندای مرگ بر اسرائیل سردادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان، هم‌زمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، مصادف با روز جهانی قدس، مردم آزاده و همیشه در صحنه لارستان، همگام و هم‌صدا با مردم آزادی‌خواه و مسلمان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، به خیابان‌ها آمدند و برعلیه زورگویان و مستکبران جهان شعار سر دادند.

مردم غیور لارستان، از ساعات‌ها قبل از شروع راهپیمایی با تجمع در چهار راه پیروزی و با در دست داشتن پرچم‌ها، پلاکاردها که بر روی آن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسارئیل» نوشته شده بود، آماده برگزاری یک راهپیمایی عظیم بودند.

راهپیمایان لارستانی با پیمودن مسیرهای چهار راه پیروزی، میدان شهید نصیری لاری، میدان مدرس، خیابان مدرس شمالی و با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، ای رهبر آماده آماده ایم آماده، هیهات من الذله، مرگ بر داعش صهیونیستی و غیره، انزجاز خود را از مستکبران و حامیان آنها اعلام داشتند و در نهایت با تجمع در محل مسجد جامع شهر لار، با قرائت قطعنامه 12 بندی، برائت خود را متجاوزان و کفار اعلام داشتند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon