ملت ایران حمایت از مقاومت مردم فلسطین را ادامه می‌دهد

ملت ایران حمایت از مقاومت مردم فلسطین را ادامه می‌دهد

خبرگزاری تسنیم: وزیر اطلاعات در شهرری گفت: ملت ایران به حمایت خود از مقاومت ادامه خواهد داد زیرا حمایت ایران افسانه قدرت اسرائیل را در هم می‌شکند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، سیدرضا علوی امروز به مناسبت روز قدس در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهرری اظهار کرد: روز قدس روز اسلام و انسانیت بوده و مردم روزه دار همه خشم  خود را علیه رژیم اشغالگر قدس اسرائیل غاصب فریاد می زنند.

وی افزود: رژیم جنایتکار اسرائیل در برابر اسلام، بشریت و انسانیت موضع گرفته و در این راستا علیه مردم مظلوم فلسطین جنایات بی شماری را مرتکب می شود، پیدایش رژیم صهیونیستی نامشروع و استمرار آن نامشروع تر است.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با عنوان سرزمین بی ملت و ملت بی سرزمین عده ای از پیروان آئین یهود را از کشورهای مختلف در سراسر جهان جمع آوری کرده و با هدف شوم قطع کردن ارتباط مجموعه کشورهای اسلامی آسیایی و آفریقایی اسرائیل را در فلسطین تاسیس کرد.

علوی بیان کرد: استمرار رژیم صهیونیستی به این دلیل نامشروع است که با شیوه و رویه صد بشری به عمر خود ادامه داده و می دهد، آنها با ویران کردن منازل فلسطینی ها، با کشتار، جنایت، ترور و ایجاد ارعاب در میان سازمان های آزادی بخش فلسطین تلاش می کنند تا مردم فلسطین را از سرزمین خود برانند.

وی افزود: با این همه جنایات و کشتاری که توسط اسرائیلی ها در فلسطین از گذشته تا به امروز صورت گرفته پوچی ادعای غربی ها در حمایت از حقوق بشر و دموکراسی به اثبات رسیده است.

وزیر اطلاعات اظهار کرد: شورای امنیت و سازمان ملل به عنوان ابزاری در خدمت مطامع اسرائیل و آمریکا قرار گرفته تا هر جنایتی را که می خواهند مرتکب شده و به نام دفاع از حق خود آن را به جهانیان جلوه دهند.

علوی گفت: شعارهایی مانند دفاع از حقوق بشر و دموکراسی ابزاری هستند تا استکبار جهانی از آن سوء استفاده کرده و نگذارند صدای اعتراضی بلند شود، اما امروز ملت ها با بی اعتنایی به سازمان ملل به دفاع از ملت مظلوم فلسطین برخاسته اند و شعار های مرگ بر اسرائیل را سر می دهند.

وی عنوان کرد: در سال 58 که امام راحل روز جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند عده ای این مسئله را مسخره می کردند و بر این باور بودند که ارتش چندین کشور عربی نتوانسته در برابر اسرائیل مقاومت کند چگونه با راهپیمایی می توان اسرائیل را نابود کرد؛ اما امام راحل عنوان کردند که اگر هر مسلمان یک سطل آب بر سر اسرائیل بریزد نابود می شود.

علوی افزود: آن زمان امید آزادی در فلسطینی ها وجود نداشت اسرائیل با هم پیمانان خود اراده خود را بر مردم فلسطین تحمیل می کرد طی چندین جنگ فتوحات زیادی را به دست آورده بود به گونه ای که در منطقه به قدرت افسانه ای تبدیل شده بود.

وزیر اطلاعات اظهار کرد: امروز به برکت روز قدس فلسطینی ها متوجه شدند که تنها نیستند و نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای اروپایی توسط آزادی خواهان حمایت  می شوند، مردم در سراسر جهان با راهپیمایی روز قدس نفرت خود را نسبت به اشغالگران صهیونیستی نشان داده که سبب افزایش روحیه امید در مبارزات فلسطینی ها می شود.

وی بیان کرد: زمانی اسرائیل غاصب شعار از نیل تا فرات را سرمی داد اما با ضرباتی که  از مقاومت حزب الله لبنان و حماس خورد قدرت افسانه ای او درهم شکسته و بر خود می لرزد امروز تنها تلاش اسرائیل این است تا بتواند موجودیت خود را حفظ کند و در این راستا با به خاک و خون کشیدن لحظه به لحظه فلسطینی ها تلاش می کند به هدف خود برسد که مطمئنا با شکست روبرو خواهد شد.

علوی اظهار کرد: روز قدس باید هر سال نسبت به سال قبل با شکوه تر برگزار گردد زیرا دشمنان اسلام تلاش می کنند تا با ایجاد جنابات، حوادث و فتنه اخبار مربوط به روز قدس را تحت الشعاع قرار داده و آن را کم رنگ جلوه دهند.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: غربی ها هرزمان احساس کنند منافع اسرائیل در خطر نابودی قرار می گیرد دم از صلح و سازش زده این درحالی است که اسرائیل رژیم زورگو و ددمنش با وحشی گری تمام مردم مظلوم فلسطین را فقط به این دلیل که می خواهند با آرامش در وطن خود زندگی کنند به خاک و خون می کشد.

علوی خاطرنشان کرد: درود بر مردم ایران که هر زمان لازم بوده در حمایت از اسلام و مظلومان جهان در صحنه حضور پیدا کردند و این حضورلرزه بر استکبار جهانی افکنده، ملت ایران با تاسی از رهبر آزادگان امام حسین (ع) زیر بار ذلت نرفته و نخواهد رفت و به حمایت خود از مقاومت ادامه خواهد داد زیرا حمایت ایران افسانه قدرت اسرائیل را در هم می‌شکند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon