تاسیس رژیم صهیونیستی برای فرار استعمارگران اروپایی از دست آنان بود


تاسیس رژیم صهیونیستی برای فرار استعمارگران اروپایی از دست آنان بود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه لاهیجان گفت: تاسیس رژیم غاصب صهیونیستی برای فرار استعمارگران اروپایی از دست این افراد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لاهیجان، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه طرز تفکری در برخی از افراد وجود دارد که قائل به جدایی دین از سیاست هستند، اظهار کرد: این طرز تفکر سکولاریزم اعتقاد دارد که هماهنگی بین دیانت و سیاست وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دین اسلام پیش از آنکه به مسائل عبادی بپردازد به مسائل سیاسی اهمیت داده، افزود: امام خمینی(ره) در عمل و گفتارشان ثابت کردند که می‌شود دیانت را به سیاست آمیخت، همان طوری که پیامبر اسلام(ص) سال‌ها با قانون و حاکمیت اسلامی حکومت کردند.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از هم وطنان ما پس از گذشت 35 سال از عمر انقلاب اسلامی بر طبل جدایی دین از سیاست می‌کوبند، گفت: اگر دین از سیاست جدا بوده این همه پیامبران و انبیا الهی شهید نمی‌شدند و امام حسین (ع) نیز می‌توانست در خانه به عبادت مشغول شود و هیچگاه شهید نمی‌شدند.

عبدالله زاده با اشاره به روز قدس و حضور چشمگیر مردم لاهیجان در این راهپیمایی با بیان اینکه امروز یکی از روزهای بیاد ماندنی و فراموش نشدنی است، تصریح کرد: یکی از یادگاری‌های حضرت امام خمینی(ره) روز قدس بوده که یادآور مبارزه با رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با بینش و آینده نگری که داشتند در سال 42 مبارزه خود را در مقابل رژیم صهیونیستی آغاز کرد و افزود: امام راحل زبان گویای اسلام بود و خطر اسرائیل را در آن سال برای مردم آشکار کرد.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه تاسیس رژیم غاصب صهیونیستی برای فرار استعمارگران اروپایی از دست این افراد بود، گفت: هدف دیگر استعمار ایجاد مزاحمت برای کشورهای اسلامی در منطقه خاورمیانه بود.

عبدالله زاده با بیان اینکه کشتارهای مختلف اسرائیلی‌ها در این چند سال نشانه ظلم و بی‌رحمی این رژیم جعلی است، خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی که داعیه‌دار حقوق بشر است در مقابل این حملات و کشتار کودکان بی‌گناه چشم خود را بسته و سکوت کرده است.

وی با بیان اینکه خباثت ذاتی صهیونیست‌ها سبب به وجود آوردن این فجایع غم‌بار در غزه شده، افزود: این خباثت ریشه در تفکر غلط و یهودیت تحریف شده دارد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon