استکبار با حمایت از گروهک‌های تروریستی به دنبال انحراف در بیداری اسلامی است

استکبار با حمایت از گروهک‌های تروریستی به دنبال انحراف در بیداری اسلامی است

خبرگزاری تسنیم: رئیس عقیدتی و سیاسی ارتش در تبریز گفت: قدرت های استکباری با همکاری برخی کشورهای عرب منطقه با حمایت از گروهک های تروریستی درصدد انحراف بیداری اسلامی و اذهان عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم  ظهر امروز در جمع راهپیمایی‌کنندگان تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر به دوراندیشی و پیش‌بینی حضرت امام (ره) در مورد مسئله فلسطین اشاره کرد و اظهار کرد: حضرت امام (ره) در 16 مرداد 1358 که مصادف بود با سیزدهم ماه مبارک رمضان و آغاز تازه‌ای از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان طی پیامی فرمودند: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اعلام می‌گردد و عموم مسلمانان جهان ضمن اعلام همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین، در این روز راهپیمایی کنند و این نشان دهنده عمق درایت و دوراندیشی حضرت امام (ره) بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست‌ها در منطقه افزود: طی روزهای گذشته رژیم صهیونیستی بار دیگر جنگ جدیدی را علیه مردم مظلوم غزه آغاز کرده و رمضان خونینی را برای فلسطینیان رقم زده است و تا امروز بیش از هفتصد نفر از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیده‌اند و چندین بیمارستان مورد حمله قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه امریکا و غرب میلیاردها دلار در اختیار این رژیم قرار و حمایت همه جانبه خود از این رژیم صهیونیستی را اعلام کرده اند، اما این رژیم از درون با مشکلات زیادی روبروست و روز به روز در انفعال قرار می گیرد.

آل هاشم گفت: قدرت های استکباری با همکاری برخی کشورهای عرب منطقه با حمایت از گروهک های تروریستی درصدد انحراف بیداری اسلامی و اذهان عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی هستند.

وی افزود: یکی از اهداف امریکا از حمایت از گروهک داعش و تبلیغ جنگ شیعه و سنی فقط سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی و در حاشیه امن قرار دان این رژیم غاصب است.

نماینده ولی فقیه در ارتش تأکید کرد: حمایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی از گروه های تروریستی تکفیری و مواضع و عملکرد این گروه های منحرف و جنایکار نشان می دهد امروز این گروه ها کاملاً در خدمت استکبار و اهداف منطقه ای دشمنان اسلام قرار دارند چراکه هیچگاه مشاهده نشده است که این گروه ها علیه منافع و امنیت رژیم صهیونیستی اقدامی انجام دهند و اکنون سئوال بزرگ این است که آیا امروز، رژیم صهیونیستی دشمن اصلی اسلام و مسلمانان نیست؟

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با بیان این که در روز های اخیر رژیم صهیونیستی جنگ جدیدی را علیه مردم مظلوم غزه به راه انداخته و رمضان خونینی را برای فلسطینیان رقم زده است، تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص منطقه به نظر می رسد رژیم صهیونیستی در مقطع کنونی از حمله به غزه اهداف خاصی را دنبال می کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: داعش با حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای مرتجع منطقه، دست به اقدامات وحشیانه‌ای در سوریه و عراق زده است و چهره اسلام را مخدوش می‌کند.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon