مسئولان به مشکل کمبود آب مردم سیاهکل بی‌اعتنایی نکنند


مسئولان به مشکل کمبود آب مردم سیاهکل بی‌اعتنایی نکنند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سیاهکل در چهارمین تذکر خود به مسئولان آب شرب، گفت: مسئولان شهرستانی و استانی آب به مشکلات مردم بی‌اعتنایی نکنند و مشکل کمبود فشار آب و قطعی آب شرب را برطرف کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیاهکل، حجت الاسلام محمدرضا شکسته دل ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، با بیان اینکه روز جهانی قدس یادگار امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: امروز با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس به جهانیان ثابت کردیم که یار و یاور مردم مظلوم فلسطین و غزه بودیم، هستیم و خواهیم بود.

وی با اشاره بر اینکه کمک‌های مالی و غیر مالی به غزه را نباید فراموش کنیم، افزود: رژیم صهیونیستی از طریق بمباران‌های زمینی و هوایی به جان مردم بی‌سلاح و بی‌دفاع غزه افتاده است، اگر از مرم غزه دفاع نکنیم هرگز نمی‌توانیم جواب خدا، قرآن و پیغمبر را بدهیم.

امام جمعه سیاهکل  با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نمایش مقاومت و بیداری جهان اسلام است،گفت: عده‌ای در سال 88 فریاد می‌زدند ” نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران » چرا بعضی‌ها این شعارهای زشت را به کار می‌بردند، ما ایران را همراه ایمان می‌خواهیم، ایمان ما می‌گوید که به برادر مسلمان خود کمک کنیم، چطور می‌شود که ما در آسایش کامل باشیم و تحمل کنیم که مردم فلسطین سفره‌های افطار و سحر خود را با خون پهن کنند.

شکسته دل، در چهارمین تذکر خود به مسئولان آب شرب تأکید کرد: مسئولان شهرستانی و استانی آب به مشکلات مردم بی‌اعتنایی نکنند و مشکل کمبود فشار آب و قطعی آب شرب را برطرف کنند.

وی با اشاره به گرامیداشت سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه ایران در پنجم مردادماه 1358 به امامت آیت الله طالقانی، گفت: احادیث و روایات درباره نماز پرفضیلت جمعه زیاد است اما این کافیست که این نمازجمعه میراث خدا، قرآن، پیغمبر، امامان معصوم و امام راحل ما است، هرکس در راه نماز جمعه یک قدم بردارد ثواب یک سال عبادت را برای او می‌نویسند.

خطیب جمعه سیاهکل خاطرنشان کرد: نماز انسان را از کارهای زشت باز می‌دارد و موجب می‌شود که به سمت خوبی گرایش پیدا کند.

شکسته دل با تقدیر از شهردار سیاهکل برای به وجود آوردن نهضت آسفالت در شهر سیاهکل، گفت: این نهضت باید به راه خود ادامه دهد.

وی با تأکید بر باز بودن مساجد شهرستان سیاهکل، تصریح کرد: باید مساجد شیعیان در طول سال باز باشد و مردم آنها را پر کنند، داشتن تقوا با ترک کارهای حرام و انجام کارهای واجب به دست می‌آید.

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه اگر خمس بر شخصی واجب باشد باید حتماً آن را بپردازد، گفت: اگر شخصی تمام واجبات انجام و کارهای خیر زیادی انجام بدهد اما خمس خود را نپردازد، کارهای او هیچ ارزشی ندارد.

شکسته دل با تبریک روز کارآفرینی و روز مددکاری خاطرنشان کرد: هرکس باید حرفه‌ای را یاد بگیرد تا جامعه پیشرفت کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon