جزئیات سفر هیئت پارلمانی ایران به غزه


جزئیات سفر هیئت پارلمانی ایران به غزه

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: کاروان "برای غزه" در مجلس شورای اسلامی به راه افتاده و اگر کشور مصر روز یکشنبه به ما ویزا دهد، دوشنبه به سمت غزه پرواز می‌کنیم.

حسن کامران در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون حضور مردم در راهپیمایی، اظهار کرد: مردم جلوتر از مسئولان هستند و با وجود مشکلات آنها، در تمام صحنه‌ها می‌آیند و موقعیت را درک می‌کنند.

وی بیان کرد: در گذشته که آمریکایی‌ها حرف بی‌خود زده بوده و تهدید کرده بودند دیدید که 22 بهمن چگونه شد و امسال هم که اوج قساوت رژیم جعلی بوده، مردم آماده هستند که حتی به آنجا بروند و هر نوع همکاری انجام دهند و اگر مسئولان اجازه دهند بدون شک این کار را انجام می‌دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در مجلس کاروان برای غزه راه انداختیم، تصریح کرد: مسئولیت این کاروان بر عهده بنده است و 30 نماینده در آن ثبت نام کردند و 5 نفر به قید قرعه انتخاب شدند که اگر روز یکشنبه مصر ویزا دهد ما دوشنبه پرواز داریم.

وی گفت: من فرمانده این گروه هستم و کمیسیون امنیت مسئولیت این گروه را به عهده من گذاشته و آقایان حسینیان، کوثری، پورمختار، دهقان و صمیمی نیز بنده را همراهی می‌کنند.

کامران با تاکید بر اینکه مردم ما همیشه در صحنه هستند، اظهار کرد: ما باید از مردم تشکر کنیم که این مردم به مسئولان و مردم غزه روحیه می‌دهند و ما نمی‌توانیم بگوییم مردم آمدند و یا نیامدند چرا که مردم همیشه می‌آیند و همیشه فکر امام و اذن رهبری را می‌خواهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس بیان کرد: مسئولان ما اگر در این ماه رمضان گناهی کردند توبه کنند چرا که گناه مسئول کبیره بوده و اگر شب و روز را برای مردم بگذارند کم است و باید وقت بگذارند برای مردم ایران که گل و در جهان نمونه هستند.

وی خاطر نشان کرد: در راهپیمایی که بودم یکی به من گفت کاش به ما اسلحه بدهند تا ما با اسرائیل بجنگیم و مردم ما اینگونه هستند و امروز زنان با بچه در آفتاب آمده بودند.

کامران تصریح کرد: رفتار صهیونیست‌ها در غزه عمق قساوت و کینه اینها را به اسلام و مسلمین،دروغگویی آنها در دفاع از حقوق بشر، زنان و کوکان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon