سران کشورهای عربی جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کنند


سران کشورهای عربی جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کنند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه فومن با بیان اینکه روز قدس از نهضت عاشورا نشأت گرفته است، گفت: مبارزه با ظلم منش اسلام ناب محمدی(ص) بوده و سران کشورهای عربی جنایت اسراییل را محکوم کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فومن، حجت‌الاسلام محمدحسن صفوی ظهر امرور درخطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه فلسطین پاره تن اسلام است، اظهار کرد: مقاومت مسلمانان اسرایی را نابود می‌کند.

وی افزود: امروز نمازگران جمعه با دهان روزه در راهپیمایی قدس شرکت کردند تا حامی فرمایشات مقام معظم رهبری در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و به ویژه غزه باشند.

امام جمعه فومن با بیان اینکه مردم ایران اسلامی امروز حماسه آفریدند، گفت: خداوند متعال مدافع حامیان فلسطین مظلوم است و خداوند فریاد مظلومان را شنیده و حامی آنان است.

صفوی با تأکید بر اینکه مسئله فلسطین یک مسئله جدی برای جهان اسلام است، تصریح کرد: مقاومت ثابت کرده که اسراییل ضربه‌پذیر و شکست پذیر است.

وی با بیان اینکه غزه سند آزمایش برای استکبار جهانی است، گفت: سران کشورهای عربی از خواب غفلت بیدار شوند و به فریاد ملت مظلوم غزه پاسخ دهند.

امام جمعه فومن با اشاره به اینکه فلسطین و غزه نماینگر چهره بزرگان اسلام هستند، تصریح کرد: سران کشورهای عربی جنایت اسراییل را محکوم کنند.

صفوی با بیان اینکه روز قدس از نهضت عاشورا نشأت گرفته است، تأکید کرد: مبارزه با ظلم منش اسلام ناب محمدی(ص) بوده و مقاومت فلسطین اسراییل را نابود می‌کند.

وی با تصریح بر اینکه هر مسلمانی یک آتش افروخته شده بر علیه اسراییل است، افزود: شهدای ما به مجاهدان غزه بشارت می‌دهند که فتح و پیروزی نزدیک است.

امام جمعه فومن با اشاره به اینکه امروز مردم عراق به پله‌های پیشرفت رسیده‌اند، تصریح کرد: مردم این کشور مسلمان و همسایه خود را برای انتخابات نخست‌وزیری آماده می‌کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon