تحرکات داعش درباره بغداد در راستای جنگ روانی و رسانه‌ای است

تحرکات داعش درباره بغداد در راستای جنگ روانی و رسانه‌ای است

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی عملیات بغداد با اشاره به برخی تحرکات گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام درباره بغداد و یورش به آنها، این تلاش‌ها را در راستای جنگ روانی و رسانه‌ای دانست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه المسله، یک منبع عراقی اعلام کرد: گروهک داعش در تلاش برای تخریب مرقدهای  پیامبران جرجیس و شیث(علیهما السلام) است.

از سوی دیگر سعد معن سخنگوی عملیات بغداد تاکید کرد: تروریست های داعش و دیگران در راستای جنگ رسانه ای و روانی اقدام به صدور بیانیه هایی درباره یورش به بغداد می کنند.

وی افزود: عملیات بغداد به این تهدیدات که با هدف بر هم زدن امنیت و سلامت شهروندان است اهمیتی نمی دهد.فرماندهی عملیات بغداد با هماهنگی عملیات بابل و الانبار شمار زیادی از تروریست ها را طی عملیات های پیشگیرانه به هلاکت رسانده است و امنیت بغداد به برکت نیروهای امنیتی وابسته به وزارت کشور و دفاع برقرار است.

از سوی دیگر منابع عراقی از شهادت یک نفر و زخمی شدن هشت نفر دیگر بر اثر انفجار خودرو بمب گذاری شده در منطقه "راس دومیز" در جنوب کرکوک خبر دادند.

این در حالی است که ائتلاف متحدون ضمن محکوم کردن انفجار مرقد حضرت یونس(ع) در موصل از جامعه جهانی و سازمان ملل و شورای امنیت خواست که مانع تحرکات داعش شود.

از سوی دیگر محمود المرضی فرمانده شورای بیداری الکرمه اعلام کرد: نیروهای امنیتی اسناد و مدارکی در خانه ای که داعشی ها در آن ساکن بودند در منطقه الکرمه در شرق فلوجه پیدا کرده اند که در آن از تروریست های داعش خواسته شده بود با تمامی ابزار ممکن شامل ربودن، قتل و اعلانیه در راستای اخراج اهل تسنن و متهم کردن شیعیان در این باره حرکت کنند.این اسناد متعلق به یکی از کشورهای منطقه ای است.

در همین حال گردان های جهاد وابسته به جنبش جهاد و سازندگی از پاکسازی منطقه المطحنه مرکز وابسته به داعش در اللطیفیه در جنوب بغداد خبر داد و افزود: جنگجویان وابسته جنبش  جهاد و سازندگی با حمایت نیروهای امنیتی منطقه المطحنه را آزاد و تعدادی از تروریست ها را کشتند و برخی دیگر را بازداشت کردند.

انتهای پیام/پ

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان