فیلم تدابیر شدید امنیتی صهیونیست‌ها در روز جهانی قدس


فیلم تدابیر شدید امنیتی صهیونیست‌ها در روز جهانی قدس

خبرگزاری تسنیم: اشغالگران صهیونیست همزمان با روز جهانی قدس برای ممانعت از راهپیمایی اعتراض آمیز فلسطینی ها در بیت المقدس اقدامات و تدابیر امنیتی شدیدی را اجرا کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العالم، اشغالگران صهیونیست همزمان با روز جهانی قدس با اقدامات و تدابیر شدید امنیتی در قدس تلاش می کنند مانع راهپیمایی اعتراض آمیز فلسطینی ها در بیت المقدس شوند.

در درگیری‌های شب گذشته که در پی تظاهرات «48 هزار نفری» در کرانه باختری صورت گرفت 2 فلسطینی به ضرب گلوله‌های نظامیان صهیونسیتی شهید شدند. این تظاهرات در پاسخ به فراخوان اینترنتی گروهی از جوانان فلسطینی و نیروهای سیاسی و مردمی برگزار شده بود.

براساس این گزارش، در این درگیری‌ها حدود 200 فلسطینی دیگر زخمی شدند که حال 3 تن از آنها وخیم اعلام شده است.

شرکت کنندگان در این تظاهرات توقف تهاجم نظامی به نوار غزه را خواستار شدند و به سوی نظامیان رژیم صهیونیستی سنگ و کوکتل مولوتف پرتاب می‌کردند.

خبرها حاکی است رژیم صهیونیستی به طور کامل شهر «رام‌الله» را مسدود و تجهیزات نظامی خود را در آن مستقر کرده است. نظامیان رژیم اشغالگر همچنین در شهر قدس حضوری پررنگ دارد.

خبرگزاری «رویترز» نیز به نقل از یک منبع پزشکی در رام‌الله نوشت 3 فلسطینی در درگیری‌هایی در نزدیکی پاسگاه «قلندیا» به شهادت رسیدند.

بنا به اعلام رادیو اسرائیل، تظاهرات شب گذشته در کرانه باختری بزرگ‌ترین تظاهرات از زمان آغاز انتفاضه فلسطینی‌ها به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی