هافبک کوئینز پارک‌رنجرز: چون پای اسرائیل در میان است، کشورهای غربی سکوت کرده‌اند


هافبک کوئینز پارک‌رنجرز: چون پای اسرائیل در میان است، کشورهای غربی سکوت کرده‌اند

خبرگزاری تسنیم: هافبک پیشین منچسترسیتی حملات رژیم صهیونیستی به غزه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  جوی بارتون، هافبک انگلیسی تیم فوتبال کوئینز پارک رنجرز امروز (جمعه) با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه در صفحه شخصی «توئیتر» خود نوشت: اگر این تجاوزها از سوی کشوری دیگر بود غرب بلافاصله دخالت می‌کرد ولی چون پای اسرائیل در میان است، چیزی نمی‌گویند. این خشونت‌ها نباید ادامه پیدا کند چون در این بین کودکان بی‌گناه قتل‌عام می‌شوند. این خشونت‌ها باید متوقف شود.

چهارشنبه شب در شهر بیشوف‌شوفن اتریش دیداری دوستانه میان تیم‌های لیل فرانسه و تیم مکابی حیفای رژیم صهیونیستی برگزار شد که در آن گروهی از هواداران به داخل زمین ریختند و به سوی بازیکنان مکابی که کاپیتانش یوسی بنایون بود، حمله‌ور شدند تا خشم و انزجار خود را از کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌دفاع غزه به دست صهیونیست نشان دهند.

یوسی بنایون اسرائیلی که از اظهارات بارتون به خشم آمده، در پاسخ به هم‌تیمی پیشینش در صفحه «توئیتر» خود نوشت: رفیق، بعضی چیزها هرگز تغییر نمی‌کنند و تو تا تمامی عمرت احمق باقی خواهی ماند. شرم‌آور است.

هافبک 31 کوئینز پارک‌رنجرز هم در پاسخ به اظهارات بنایون در صفحه شخصی‌اش نوشت: تو نمی‌توانی با ادبیات بد کسی را احمق خطاب کنی، شما نمی‌توانید و نباید کودکان بی‌گناه را بکشید، شما نمی‌توانید مردم را از سرزمین‌شان بیرون کنید چون یک کتاب ساختگی که متعلق به هزاران سال پیش است گفته می‌توانید آنها را از سرزمین‌شان بیرون کنید. در آخر امیدوارم تو و خانواده‌ات در امان بمانید و سلامت باشید و از این لحظات دشوار جان سالم به در ببرید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon