جبهه رسانه‌ای مقاومت در جهان اسلام تشکیل شود


جبهه رسانه‌ای مقاومت در جهان اسلام تشکیل شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه تالش با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و سانسور رسانه‌های غربی، گفت: جبهه رسانه‌ای مقاومت در جهان اسلام تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تالش، حجت الاسلام حسین انصاری‌پیرسرایی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: قدس پاره تن اسلام است.

وی با اشاره به معرفی سالروز جهانی قدس به فرمان امام راحل، افزود: امام(ره) روز قدس روز ابراز تنفر و بیزاری همه مسلمانان جهان از وجود اسرائیل نامید.

امام جمعه تالش، گفت: در این تجاوزات اخیر فقط 15 درصد کشته‌ها نظامی بوده‌اند و 85درصد دیگر مردم عادی هستند که از این بین 50درصد از کشته ها را کودکان تشکیل می‌دهند.

انصاری تصریح کرد: این کشتار و نسل‌کشی رسوایی زیادی را برای خیلی‌ها به بار آورده است که محدود به کشورهای آمریکا و غرب نیست بلکه کشورهایی عربی مثل عربستان و قطر و غیره نیز که با سکوت مرگبار خود به این کشتار دامن زده اند .

وی با اشاره به دفاع جانانه گروه‌های مقاومت در نبرد زمینی با رژیم صهیونیستی گفت: انشاء الله به زودی شاهد پیروزی رزمندگان اسلام در فلسطین خواهیم بود و این وعده تغییر ناپذیر الهی است.

امام جمعه تالش با تصریح بر فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص نماز جمعه گفت : نماز جمعه باید حکم پدری را داشته باشد و باید از همه گروه ها در این نماز عبادی و سیاسی شرکت کنند و هیچ موضع گیری جانبدارانه در نماز جمعه نباید وجود داشته باشد.

انصاری با اشاره به فرا رسیدن عید بزرگ فطر گفت: عید فطر روزی است که نیکوکاران روزه‌دار در این روز پاداش می‌گیرند.

وی با انتقاد از فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای ضد اسلامی با عناوین دینی، گفت: اینگونه شبکه های ماهوراه ای در کشورهای عربی و غربی در کنار ساختمان‌های مجاور هم و در یک خیابان دفتر تولید برنامه راه اندازی کرده اند.

امام جمعه تالش با اشاره به نمونه فعالیت‌های اینگونه شبکه های مدعی دروغین گفت: آنها هیچ وقت خیر اسلام را نمی خواهند و اگر بعضاً هم دفاعی هم باشد می توان گفت؛ آنها یادگرفته اند برای خراب کردن یک چیز اعم از شیعه یا سنی باید از آن دفاع بد کنند.

انصاری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و سانسور رسانه‌های غربی، گفت:  جبهه رسانه‌ای مقاومت تشکیل شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon