حمودی گفت کارت پایان خدمتش مشکل ندارد/رقم قرارداد او و نویدکیا پایین است

حمودی گفت کارت پایان خدمتش مشکل ندارد/رقم قرارداد او و نویدکیا پایین است

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام باشگاه سپاهان می‌گوید که بازیکن این تیم اعلام کرده کارت پایان خدمتش مشکلی ندارد و قراردادش هم با زردپوشان اصفهانی تمدید شده است.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اعلام نشدن رقم قرارداد علی حمودی و محرم نویدکیا در لیست منتشر شده توسط باشگاه سپاهان عنوان کرد: مبلغ قرارداد حمودی نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته و به همین دلیل مبلغ قراردادش منتشر  نشده، اما هیچ شک و شبهه‌ای در قرارداد او وجود ندارد.

وی افزود: تمام رقم قراردادهای بازیکنان‌مان را به صورت دقیق اعلام کرده‌ایم اما می‌بینیم که برخی رقم‌های اعلام شده از سوی برخی دیگر از باشگاه‌ها دور از واقعیت است.

قائم مقام باشگاه سپاهان در خصوص اینکه گفته می‌شود کارت پایان خدمت علی حمودی مشکل دارد و به همین دلیل هم هنوز وضعیتش مشخص نیست، گفت: فکر نمی‌کنم چنین چیزی دست باشد و  او به ما گفت کارت پایان خدمتش مشکلی ندارد. این موضوعی است که این بازیکن به ما اعلام کرده و در مصاحبه‌ای گفته بود کارت پایان خدمتش مشکلی ندارد.

تابش درباره دلیل اعلام نشدن رقم قرارداد محرم نویدکیا اظهار داشت: دلیل این موضوع را نمی‌دانم اما قرارداد نویدکیا با باشگاه سپاهان مشکلی ندارد و همه چیز مشخص است. حتی رقم قرارداد این بازیکن نیز مبلغ کمی است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon