"روز قدس" روز به چالش کشاندن مدعیان دروغین حقوق بشر است


"روز قدس" روز به چالش کشاندن مدعیان دروغین حقوق بشر است

خبرگزاری تسنیم: سرپرست دانشگاه پیام نور میلاجرد گفت: روز قدس روز نمایش قدرت جهان اسلام بوده و این روز، روز به چالش کشاندن استکبار جهانی و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر است.

بابک پیکرستان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کمیجان، با اشاره به روز جهانی قدس اظهار کرد: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس تمام بی تفاوتهای دنیا را تکان داده و مدعیان حقوق بشر را در روی زمین رسوا می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم کشورمان در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام های بسیاری برای دنیا دارد، افزود: قتل عام کودکان توسط رژیم غاصب اسرائیل جز بیداری بیشتر ملت‌ها و تنفر امت‌ها چیز دیگری عاید آنها نمی کند.

پیکرستان تصریح کرد: روز جهانی قدس یادگار امام خمینی(ره) بود و ایشان موضع حمایت از فلسطینیان را زنده کرد که امروز باتوجه به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی گناه، روز قدس نماد مبارزه با ظلم، شرک و استکبار است و مردم کشورمان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و خلق حاسه ای به یادماندنی حق خود را به فلسطین ادا کردند.

سرپرست دانشگاه پیام نور میلاجرد با اشاره به فتنه انگیزی رژیم منحوس صهیونیستی گفت: رژیم جعلی صهیونیسم سال‌هاست که با تشکیل یک حکومت نفرت‌آمیز قلب جهان اسلام را دچار التهاب کرده که برای از بین بردن این جرثومه فساد و تباهی به یک قیام و نهضت عظیم عالم اسلام نیاز داریم تا برای همیشه این رژیم مستبد از روی زمین و تاریخ بشریت برداشته شده و به بایگانی سپرده شود.

وی با یادآوری اینکه ملت آزادیخواه ایران هیچگاه در قبال گردن‌کشی‌های غرب سر تعظیم فرود نیاورده است، تصریح کرد: گر چه امروز غرب با هوچی‌گری قصد دارد خود را کدخدای جهان نشان دهد، اما تمام اینها جز حبابی بر روی آب نیست و هر روز که می‌گذرد، افول غرب را بیشتر از پیش شاهد می‌شویم.

پیکرستان با بیان اینکه ملت ایران بار دیگر در روز قدس حمایت همه جانبه خود از فلسطین مظلوم را نشان داد افزود: هر قدمی که امروز ما برای آزادی قدس شریف برمی‌داریم، همچون عبادت و جهادی بزرگ محسوب می‌شود و برادران فلسطینی ما نباید خود را در پهنه جهان تنها احساس کنند.

وی با اشاره به لزوم همبستگی اسلامی در مقابله با ؤزیم صهیونیست گفت: جبهه استکباری از وحدت و همدلی امت اسلامی در هراس و نگرانی است، چرا که این وحدت می‌تواند تودهنی بزرگی به آرمان ذلیلانه آنها باشد.

پیکرستان تصریح کرد: مسلمانان باید با حفظ همدلی، وحدت و تلاش برای پایان دادن به اختلافات، نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

آزادسازی قدس از دستان رژیم صهیونیستی آرمان مسلمانان است

سرپرست دانشگاه پیام نور میلاجرد با اشاره به ضرورت آزادی فلسطین از چنگال صهیونیست اشغالگر گفت: گفت: روز قدس نقطه عطف در اعتراض ملت های جهان به جنایات و خونریزیهای و نسل کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین بوده و آزادسازی قدس از دستان رژیم صهیونیستی آرمان مسلمانان است.

پیکرستان افزود: مهم‌ترین مسئله‌ای که جهان اسلام در حال حاضر با آن مواجه است، فلسطین و جنایاتی است که رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: درد های مردم بی گناه غزه دل همه ملت ها را به درد آوروده است و روزی می رسد که مردم، نابود شدن صهیونیست ها را نظاره گر شوند.

سرپرست دانشگاه پیام نور میلاجرد با شااره به نقشه های استکبار جهانی گفت: تمام نقشه آمریکا و غرب این است که خاورمیانه یک لحظه رنگ آرامش نداشته باشد و هر روز آبستن حوادث باشد و استکبار سعی دارد با طرح خاورمیانه جدید سعی در ایجاد اهدف و نگرش های جدید با موضوعات منطقه ای و جهانی باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon