کشته شدن ۷ فلسطینی در حمله اسرائیل به کرانه باختری

کشته شدن 7 فلسطینی در حمله اسرائیل به کرانه باختری

خبرگزاری تسنیم: ۷ فلسطینی در حمله اسرائیل به کرانه باختری کشته شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری آنتولی ترکیه از قول منابع پزشکی خبر داد در حمله رژیم صهیونیستی به تظاهرات‌کنندگان فلسطینی در کرانه باختری 7 تن به شهادت رسیده‌اند. بیش از 200 نفر نیز در این حملات زخمی شده‌اند.

جنگنده‌های رژیم اسرائیل طی دو هفته گذشته مناطق بیشماری را در نوار غزه هدف قرار داده‌ و خانه‌های بسیاری را ویران کرده‌اند. تانک‌های رژیم اسرائیل نیز از تاریخ 17 جولای حملات زمینی خود به این نوار ساحلی را آغاز کردند. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که تا بیش از 800 فلسطینی که اکثر آنان زن و کودک بودند در حملات رژیم اسرائیل کشته شده‌اند.

مبارزان جنبش‌های مقاومت فلسطین نیز در عملیات‌هایی که به تلافی حملات خونین اسرائیل انجام دادند تا کنون نزدیک به 38 اسرائیلی را کشته‌اند که 35 نفر آنها نظامی بوده‌اند.

رژیم اسرائیل از ژوئن 2007 میلادی نوار غزه را تحت محاصره زمینی، هوایی و دریایی قرار داده و از ارسال هرگونه کمک بشردوستانه به این منطقه فقیرنشین فلسطین جلوگیری می‌کند.

محاصره تحمیلی رژیم اسرائیل بر نوار غزه، حدود یک میلیون و هشتصد هزار ساکن این منطقه را از دسترسی به حقوق اولیه انسانی خود محروم کرده است.

انتهای پیام/م.

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان