طرح ویزیت رایگان پزشکی در مناطق حاشیه شهر رشت اجرا می‌شود


طرح ویزیت رایگان پزشکی در مناطق حاشیه شهر رشت اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با تأکید بر گسترش همکاری‌ها با شورای شهر رشت از اجرای طرح ویزیت رایگان در مناظق حاشیه این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، عباس بایرامی صبح امروز در نشست مشترک با دبیرخانه همکاری‌های مشترک سپاه قدس گیلان و شورای اسلامی شهر رشت، اظهار کرد: سپاه قدس گیلان آماده همکاری در طرح‌های شورای اسلامی شهر رشت است.

وی با بیان اینکه بسیج دارای یک ظرفیت بزرگ برای کمک به شورای اسلامی شهر است، افزود: طرح احیای رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود رشت را به قرارگاه خاتم‌النبیا(ص) ارسال می‌ کنیم.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان، گفت: این نهاد آمادگی دارای در طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ شهری ورود کند تا مردم از خدمات اجرای این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

بایرامی با اشاره به اجرای طرح ویزیت رایگان پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی در مناطق مختلف گیلان، تصریح کرد: آمادگی داریم تا با همکاری شورای اسلامی شهر طرح ویزیت رایگان را در مناطق حاشیه شهر رشت اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه شورای شهر ظرفیتی اثرگذار برای بازسازی و عمق‌بخشی به اعتماد مردم نسبت به نظام مقدس است، افزود: مسئولان اقشار بسیج آمادگی شرکت در کمیسیون‌ها و کارگروه‌های تخصصی شورا را دارند.

معاون سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه سپاه آمادگی کامل برای کمک به اجرای پروژه‌های شهر رشت را دارد، خاطرنشان کرد: افزایش رفاه و آسایش مردم با اجرای طرح‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی، زیست‌محیطی، ورزشی و خدماتی محقق می‌شود.

بایرامی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا این نشست‌ها تداوم داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید دبیرخانه همکاری‌های مشترک شورای اسلامی شهر رشت و سپاه قدس گیلان فعال‌تر شود.

وی با  تقدیر از تشکیل دبیرخانه کارگروه‌های مشترک سپاه قدس گیلان و شورای اسلامی شهر رشت، گفت: کارگروه‌ها تخصصی نیز با هدف تعامل دوجانبه برای توسعه پایدار شهر رشت تشکیل شود.

معاون سپاه قدس گیلان با اشاره به ایجاد باغ شهدا در پارک مفاخر رشت، افزود: ستاد کنگره شهدای گیلان و سپاه قدس استان در اجرای این طرح مشارکت می کنند.

وی تصریح کرد: درخواست رئیس شورای اسلامی شهر برای ایجاد پنج پایگاه مقاومت بسیج در شهرداری‌های مناطق رشت را بررسی و در این زمینه اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon