مراسم معارفه رئیس جدید بنیاد مستضعفان/سعیدی‌کیا: همکاری بیشتر با دولت ادامه می‌یابد

مراسم معارفه رئیس جدید بنیاد مستضعفان/سعیدی‌کیا: همکاری بیشتر با دولت ادامه می‌یابد

خبرگزاری تسنیم:محمد سعیدی کیا رئیس جدید بنیاد مستضعفان توسعه اهداف اقتصادی را سرلوحه جدید فعالیت های بنیاد مستضعفان دانست و گفت: همکاری بیشتر با دولت ادامه خواهد یافت و ماحصل آن در اختیار مستضعفان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه رئیس بنیاد انقلاب اسلامی با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیس دفتر ریاست جمهوری، وزیر سابق راه و شهرسازی، استاندارد تهران، برادر رئیس جمهوری و شماری از مسئولان و نمایندگان مجلس آغاز شد.

در این مراسم محمد سعیدی کیا وزیر اسبق مسکن و شهرسازی به عنوان رئیس جدید بنیاد مستضعفان معرفی می شود.

محمد فروزنده در تاریخ 31 تیر 78 از سوی رهبر معظم انقلاب به مدت پنج سال به عنوان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منصوب شد. 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  آل اسحاق عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مراسم معارفه بنیاد مستضعفان گفت: مراسم بدرقه  و استقبال سنت پسندیده ای است. در عمر مدیریتی هر کس به سه زائیه عملیات تاسیسی، چگئنگی اداره واحد و مسائل نیروی انسانی می توان نگاه کرد.

وی تصریح کرد: آثار دوره مدیریت فروزنده قابل تقدیر است. در حوزه اداره امور و نیروی انسانی هم به همین ترتیب است.

وی اظهار کرد: حضور آقای سعیدی کیا در بنیاد مستضعفان انتخاب بسیار شایسته ای بوده که امیدواریم بنیاد در دوره مدیریت وی به اهداف اعلام شده برسد.

هر گونه اقدام این مجموعه کمک کار نظام بوده و تلاش در بنیاد مستضعفان عبادت است.

میرمحمدی عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان در این مراسم گفت: در 248 هیات امنای بنیاد مستضعفان آقای فروزنده کارهای بنیاد را با اجماع پیش می بردند.

وی درباره رئیس جدید بنیاد مستضعفان نیز اظهار کرد: این انتصاب را یک انتصاب قابل انتظار می دانم و آقای سعیدی کیا سابقه وزارت و جهاد را در کارنامه خود دارد. اگر تا حدی هم سلایق مدیریتی داشته باشند اما سبک مدیریت رئیس قبلی و کنونی بنیاد مستضعفان مانند هم است.

به گزارش تسنیم، محمد فروزنده رئیس سابق بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز با تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: در شرایط سخت تیر 78 به بنده اعتماد کردند و مسئولیت بنیاد را به من سپردند.

وی با بیان اینکه امروز سه نکته دارم و خداحافظی می کنم، تصریح کرد: از رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم بزرگوار تشکر می کنم. از همه کسانیکه در طول دوره مدیریت بنده ممکن است در رفتار کردار و حتی در فکر منجر به گلایه شده باشد طلب عفو می کنم.

‫فروزنده گفت: آخرین کلامم هم دعاست، برای آقای سعیدی کیا که از یاران امام و رهبر معظم انقلاب است. او را انسانی صدیق مدیر و مدبر می دانم . از این که این مجموعه به ایشان سپرده می شود بسیار خوشحالم‬. این انتخاب بسیار درست و صحیح بود و امیدوارم انتظارات رهبر معظم انقلاب از این مجموعه برآورده شود.‬

رئیس سابق بنیاد مستضعفان گفت: آمد و رفت مدیران اثری در خیل کارکنان ندارد مگر این که مدیران تشخیص بدهند که با جابجایی به اهداف می رسند.

محمد سعیدی کیا رئیس جدید بنیاد مستضعفان در مراسم معارفه خود در سخنانی با اشاره به حضور 15 ساله آقای فروزنده به عنوان رئیس این بنیاد گفت: در دوماه اخیر وی روش مناسبی را در پیش گرفتند تا فضای مناسبی برای آشنایی بنده با بنیاد مستضعفان فراهم شود.

وی افزود: از حسن انتخاب رهبر معظم انقلاب تشکر می کنم و امیدوارم پاسخ مناسبی به این اعتماد بدهم.

سعیدی کیا تصریح کرد: امیدواریم با توکل به خدا و همکاری همه پرسنل بنیاد قدم های بلند تری برداشته شود.

وی تاکید کرد: سرمایه اصلی هر مجموعه نیروی انسانی است و امیدواریم نیروهای بنیاد بتوانند با ایجاد انگیزه باعث توفیقات بیشتری داشته باشند. همکاری بیشتر با دولت ادامه خواهد یافت و ماحصل آن در اختیار مستضعفان قرار می گیرد.
سعیدی کیا توسعه اهداف اقتصادی و برآورده کردن نیازها برای رفع محرومیت ها را از دیگر اهداف خود اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه