پرداخت ۴ ماه اضافه‌کار و حق ماموریت کارکنان تعاون گیلان پیگیری می‌شود


پرداخت 4 ماه اضافه‌کار و حق ماموریت کارکنان تعاون گیلان پیگیری می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از چهار ماه از سال گذشته و کارکنان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گیلان هنوز اضافه‌کار و حق ماموریت دریافت نکردند که پرداخت آن پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سید علی‌اکبر طاهایی ظهرامروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، با اشاره به حساسیت اداره کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: تعاونگران عنصر محوری برای کار محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فداکاری جانبازان و شهدا در دوران دفاع مقدس، افزود: مادران شهدا اسوه صبر و پایداری هستند که الگوی آنها حضرت زینب(س) است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سرمایه‌های پایداری و مقاومت و میل به خدمت به مردم در جامعه، از خدمات استاندار گیلان تقدیر کرد و گفت: استاندار گیلان تجربه زیادی در حوزه اقتصادی دارد و با بنگاه‌های اقتصادی منطقه و دانشگاه‌ها آشنا است که این خصوصیات در کمتر مدیری وجود دارد.

طاهایی با اشاره به همدلی بین نمایندگان استان ، تصریح کرد: در گیلان قدم‌های خوبی در زمینه اشتغال برداشته می‌شود، نوع نگاه بلند نمایندگان استان برای ارتقای گیلان در شرایط خدمتگذاری بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به توجه نمایندگان گیلان به اشتغال استان، تصریح کرد: حضور یک نماینده در مجلس برای فعالیت در زمینه اشتغال کافی است اما حضور همه نمایندگان استان در مجلس برای ایجاد کار نشان از اهمیت این حوزه در گیلان  دارد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مشاوره وی با استاندارگیلان درباره مدیرکل کار و رفاه گیلان، گفت: مدیرکل قبلی تعاون و کار و رفاه اجتماعی گیلان به دلیل بازنشستگی عوض شد.

گیلان مهد عالمان و اندیشمندان است

طاهایی با بیان اینکه گیلان دارای افراد فرهیخته و دانشمند است، گفت: وجود میرزا کوچک خان به عنوان روحانی مبارزه و وجود آیت‌الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان به عنوان یک دانشمند و روحانی برجسته نشان از اهمیت این استان در زمینه علم، دانش، مسائل دینی و پرورش دانشمند و عالمان دارد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره معاصر آیت‌الله محمدی گیلانی(ره) عالم برجسته و بزرگواری بودند که در اوج قله وارستگی در کشور بود و  از گیلان برخواست.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: آیت الله احسان بخش(ره) و  آیت الله العظمی بهجت فومنی(ره) هر کدام فقید برجسته گیلانی بودند.

طاهایی با بیان اینکه حق استان به دلیل وجود چهره‌های ارزشمند بیش از این است، گفت: گیلان در روز جهانی قدس و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی  زیبا درخشید و حضور گسترده داشت.

وی با بیان اینکه گیلان ستاره‌های پر فروقی تقدیم انقلاب کرد و در همه شهرهای آن پدران سه شهید وجود دارد، تصریح کرد:چنین سرمایه گرانقدری در گیلان برای ما به یادگار مانده است.

پیگیری پرداخت اضافه‌کار و حق ماموریت کارمندان اداره تعاون گیلان

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بیش از چهار ماه از سال گذشته اما کارکنان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گیلان هنوز اضافه‌کار و حق ماموریت دریافت نکردند که این مسئله پیگیری می‌شود.

طاهایی با بیان اینکه محمود ایزددوست مدیرکل جدید گیلان خود پایگاه انقلاب است و مادر ایشان مادر دو شهید است که تازه به رحمت خدا رفت، گفت: ایشان از چهره‌های انقلابی است.

گیلان در مسیر توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال قرار دارد

وی با بیان اینکه سه معاون استاندار گیلان برای حل مشکل کار استان به صف شدند، گفت: نمایندگان استان درباره اشتغال مسائل و مشکلات استان را به خوبی بیان کردند، گیلان به دلیل جلگه، کوهستان، دریا  و با وجود این همه نعمت و ظرفیت به درستی از آنها بهره نگرفته و لازمه این بهره‌گیری همدلی و همبستگی است که این جلسه همدلی و همبستگی را در استان برای رسیدن به توسعه سرمایه‌گذای و ایجاد اشتغال نشان داد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تلاش خود را انجام می‌دهیم تا تحت هدایت مقام معظم رهبری در کلیات کشور و کنار نظام برای توسعه گیلان گام‌های موثری برداریم.

طاهایی با بیان اینکه وضعیت فعلی کشور تورم همراه با رکورد است که مطلوب نظام و انقلاب نیست، گفت: شرایط کشور سخت و پیچیده است، در کشور رکورد اقتصادی وجود دارد و در بحران به سر می‌برد باید همه به همدلی تاکید داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon