تخطی باشگاه استقلال از سقف بودجه پیش از آغاز لیگ

تخطی باشگاه استقلال از سقف بودجه پیش از آغاز لیگ

خبرگزاری تسنیم: انتشار مبلغ قرارداد اعضای کادرفنی استقلال نشان می‌دهد که این تیم سقف بودجه سازمان لیگ را رعایت نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال مبلغ قرارداد اعضای کادر فنی خود را در حالی اعلام کرد که این باشگاه از سقف بودجه تعیین شده سازرمان لیگ تخطی کرده است.

جمع مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال 14 میلیارد و 20 میلیون تومان و کادر فنی این تیم یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان شده است. مجموع رقم قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی 15 میلیارد و 740 میلیون تومان می‌شود. این هزینه نشان می‌دهد که باشگاه استقلال سقف بودجه تعیین شده توسط سازمان لیگ که 15 میلیارد تومان بود را رعایت نکرده است. این در حالی است که رقم قرارداد میرشاد ماجدی سرپرست، دکتر امین نوروزی رئیس کمیته پزشکی و آنالیزورهای تیم استقلال اعلام نشده است.

هیچ‌کدام از مسئولان استقلال به خصوص بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در این زمینه اظهار نظری انجام نداده‌اند و سکوت کرده‌اند. این در حالی است که ابهاماتی هم نسبت به رقم قرارداد برخی بازیکنان این تیم وجود دارد. اینکه چگونه یک بازیکن که در فصل گذشته بالای 2 میلیارد گرفته حاضر شده امسال با یک میلیارد در استقلال بماند جزو سوالات بی‌پاسخ از سوی مسئولان این باشگاه است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon