رونی: دوست دارم کاپیتان منچستریونایتد باشم


رونی: دوست دارم کاپیتان منچستریونایتد باشم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم سرخپوشان منچستر با تمجید از سرمربی هلندی این تیم اذعان کرد علاقمند به بستن بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وین رونی که به همراه منچستریونایتد در مسابقات جام قهرمانی بین‌المللی گینس حضور دارد، در خصوص بازگشت شیاطین سرخ به روزهای اوجش به خبرنگاران گفت: البته که می‌توانیم به قهرمانی برسیم. فصل گذشته یکی از بدترین فصل‌های منچستریونایتد بود و ما هم به این موضوع واقف هستیم ولی اطمینان داریم که مجدداً به کورس قهرمانی بازخواهیم گشت. باید بر این باور باشیم که می‌توانیم جام قهرمانی را مجدداً بالای سر ببریم.

وی در خصوص احتمال بستن بازوبند کاپیتانی اظهار داشت: البته که دوست دارم کاپیتان تیم باشم ولی این سرمربی است که در این خصوص تصمیم می‌گیرد. او می‌خواهد با بازیکنان کار کرده و سپس کاپیتان تیم را از بین آنها انتخاب کند.

مهاجم ملی‌پوش شیاطین سرخ تصریح کرد: لوئیز فن‌خال دوران حرفه‌ای درخشانی را از خود بر جای گذاشته است. درست است که تنها چندین روز است که او هدایت منچستر را بر عهده گرفته ولی در همین مدت اندک شخصیت فوق‌العاده‌اش را به ما نشان داد. فن‌خال سبک بازی جدیدی را به منچستریونایتد آورده و همین کار را برای ما لذتبخش کرده است. بازی مقابل لس‌آنجلس گلکسی که ما با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی رسیدیم گواه این موضوع است.

رونی در ادامه گفت: در برزیل بازی‌های هلند را تماشا کردم و با خودم گفتم که وقتی به انگلیس برگشتم من هم چنین کاری خواهم کرد. حالا فن‌خال در تمرینات منچستریونایتد نکات لازم را به ما گوشزد می‌کند و می‌توان چیزهای جدیدی آموخت.

مهاجم سه‌شیر در پایان خاطرنشان کرد: فن‌خال خیلی صادق است. اگر در تمرینات خوب کار نکنی او بلافاصله این مورد را گوشزد می‌کند و از طرفی دیگر اگر عالی باشی نیز به تمجید از تو می‌پردازد. این نکته خیلی خوبی است، چون اگر در تمرینات خوب کار نکنی باید مطلع باشی تا بتوانی اشتباهت را جبران کنی.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon