ارتش سوریه حمله تروریست ها به شهر الحسکه را دفع کرد

ارتش سوریه حمله تروریست ها به شهر الحسکه را دفع کرد

خبرگزاری تسنیم: منابع نظامی سوری از دفع حمله تروریست‌ها به شهر الحسکه از سوی ارتش این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، منابع نظامی سوری اعلام کردند: ارتش سوریه طی عملیاتی در مناطق حومه ادلب تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند.

این منابع بیان کردند: ارتش سوریه  مراکز وابسته به گروه های تروریستی را در غرب روستای کفر لاتا در منطقه اریحا و نزدیکی روستای نحله و نیز مراکز آنها در کفر نجد، دامس و کفر ذیبه در حومه ادلب هدف قرار داد.

در مناطق اللجاه،داعل، عتمان، رجم المشور، کازیه غرناطه در حومه درعا ارتش سوریه طی عملیاتی ضمن انهدام ادوات متعلق به گروه های مسلح تعدادی از آنها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

در مناطق پل الحج، کباره، دیرحافر، تل مراح، شامر، اعزاز، قسطل حرامی و منطقه حور در حلب و حومه آن تعداد زیادی از تروریست ها در عملیات ارتش به هلاکت رسیدند.

در منطقه جبل الشاعر،تلدو، دیرفول، عین حسین، حوش حجو و السعن در حومه حمص نیز ارتش سوریه تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند و ادوات متعلق به آنها را منهدم کرد.در استان حمص همچنین ارتش سوریه طی عملیاتی در حمص قدیم مقادیری موشک، خمپاره و سلاح های دیگر کشف و ضبط کردند.

در جنوب الحسکه شاهدان عینی از وارد شدن تلفات سنگین به تروریست ها در عملیات ارتش سوریه ضد حمله تروریست ها خبر دادند و افزودند: بر اثر عملیات موفق نیروهای امنیتی سوریه، تروریست ها 15 کیلومتر به سوی جنوب شهر الحسکه در نزدیکی العریشه عقب نشینی کردند.سردسته تروریست ها در حله شهر الحسکه شخصی به نام ابو عمر چچنی بود که سرکردگی صدها تروریست را بر عهده داشت.

در مناطق مختلف در حومه دمشق نیز ارتش سوریه ضمن انهدام ادوات متعلق به گروه های تروریستی تعدادی از سرکرد های آنها را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت