دولت از پشتوانه‌های مردمی برای حمایت از مظلومان جهان استفاده کند


دولت از پشتوانه‌های مردمی برای حمایت از مظلومان جهان استفاده کند

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم در روز قدس خوب درخشیدند و اکنون دولت باید با استفاده از این پشتوانه برای حمایت از مظلومان جهان و آزادی آنان تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهار کرد: آمریکا که رویه آن سراسر خیانت و وحشیگری است برای کشتار کودکان و زنان 225 میلیون دلار را برای حمایت از رژیم منحوس صهیونیستی تصویب کرد لذا انتظار داریم دولت ما برای حمایت از مظلومان ورود کرده و بودجه ای برای این کار تصویب کند.

وی افزود: اتفاق های که در فلسطین می افتد دو بعد دارد یکی اینکه در مورد مظلومیت این روزهای فلسطین صحبت می شود اما مستکبرانی که مدعی آزادی بیان هستند آن را سانسور کرده و حرفی نمی زنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در بعد دیگر صلابت، ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم فلسطین است که سابقه نداشته که جامعه‌ای به این نقطه از مقاومت برسد که کودکان و زنان خود را این گونه ببینند و به دشمن نه بگوید.

وی با اشاره به بیان امام راحل که جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت، افزود: این پایگاه که ام القری اسلام است با صلابت مقاومت و پایداری باید حفظ و تقویت شود.

مردم فلسطین باید در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نحوه تعیین سرنوشت فلسطین با برگزاری یک انتخابات آزاد در سراسر این کشور اظهار کرد: مردم باید در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند و این مهم نباید به عنوان یک طرح باقی بماند بلکه به عنوان دیپلماسی فعال باید پیگیری شود تا دنیا را متقاعد کنیم.

نقدی گفت: مستکبرین می دانند که با تغییر در باورها و اعتقادهای ما می توانند به اهداف خود برسند و در این عرصه جنگ بزرگی در جریان است و در طول 6 سال گذشته 162 شبکه ضدانقلابی و مفسد راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مراکز این شبکه ها در لندن است، افزود: این ها در تلاش هستند ما را غرق در شهوات، اختلاف، بی بصیرتی و انحراف سیاسی کنند.

گلستان از استان‌های پیشرو در گسترش حلقه‌های صالحین است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تشکر از سردار بابایی فرمانده سابق سپاه نینوای گلستان گفت: در این مدت موفقیت های خوبی در عرصه جهاد اقتصادی در گلستان شاهد بودیم.

نقدی افزود: سپاه نینوای گلستان درگسترش حلقه های صالحین برای حفظ نیروها در مسیر تعالی و رشد کارهای خوب اجرا کرده و جزء استان های پیشرو است.

وی اظهار کرد: آرمان های بسیج آرمان همه است و همه باید کمک کنند تا ما شاهد همبستگی بیشتر و جدی تری باشیم.

در این مراسم سرهنگ رحمت الله صادقی به عنوان فرمانده جدید سپاه نینوای استان گلستان معرفی و از زحمات سردار بابایی فرمانده پیشین قدردانی شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon