آیت‌الله شب‌زنده‌دار ۵۰ سال از عمر خود را صرف تربیت شاگردان معارف دینی کرد


آیت‌الله شب‌زنده‌دار 50 سال از عمر خود را صرف تربیت شاگردان معارف دینی کرد

خبرگزاری تسنیم: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این عالم نستوه بیش از ۵۰ سال از عمر خود را در راه تدریس در حوزه‌های علمیه صرف کرد و به‌عنوان یکی از مستحکم‌ترین ستون‌های حوزه علمیه محسوب می‌شود.

آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت‌الله شب‌زنده‌دار، اظهار کرد: این عالم فرزانه از شخصیت‌های بی‌بدیلی است که در محضر آیت‌الله بروجردی، علامه طباطبایی و امام راحل کسب فیض کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان برخی از ابعاد شخصیتی این عالم فرزانه، افزود: حسن خلق، زهد، تقوا، اخلاص و حب به اهل‌بیت(ع) به‌ویژه امام زمان(عج)، از مهمترین ویژگی‌های شخصیتی آن مرحوم بود.

وی با اشاره به جایگاه علمی آیت‌الله شب‌زنده‌دار، تصریح کرد: این عالم نستوه بیش از 50 سال از عمر خود را در راه تدریس در حوزه‌های علمیه صرف کرد و به‌عنوان یکی از مستحکم‌ترین ستون‌های حوزه علمیه محسوب می‌شود، که عروجش حوزه‌های علمیه را داغدار کرد.

آیت‌الله کعبی با اشاره به شیوه تدریس آیت‌الله شب‌زنده‌دار، خاطرنشان کرد: آن عالم برجسته دروس فقه، اصول، اخلاق و تفسیر را تدریس می‌کرد و مفاهیم را به‌شیوه‌ای ساده و قابل فهم تدریس می‌کرد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon