برنامه‌ریزی راهبرد کلان اقتصادی کشور بر مبنای حمایت از کارآفرینان‌


برنامه‌ریزی راهبرد کلان اقتصادی کشور بر مبنای حمایت از کارآفرینان‌

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه افزایش شفافیت و سلامت انضباط مالی باید مورد توجه قرار گیرد،گفت: راهبرد کلان اقتصادی در کشور و استان باید بر مبنای حمایت از کارآفرینان برای عبور از تک فروشی نفت برنامه‌ریزی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حمیدرضا خصوصی ثانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره اینکه آسیب‌های جدی در کشور در حوزه اقتصادی از لحاظ وابستگی به نفت ایجادشده است، اظهار کرد: بیش از یک قرن اقتصاد ما با این مشکل دست به گریبان است.

وی با بیان اینکه کشور با عدم رونق اقتصادی روبرو است، افزود: بی انضباطی مالی و عدم شفافیت در امر اقتصاد کشور بستر را برای فساد در زمینه‌های مختلف ادارای، مالی و اجتماعی ایجاد می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه این امر عدم اعتماد مردم به کارگزاران را به دنبال دارد،گفت:عدم برنامه‌ریزی سنجیده در اقتصاد سبب ایجاد آشفته بازی در کشور شده است.

خصوصی ثانی با تاکید بر اینکه رفع این مشکل قطعا از عهده یک نهاد یا وزارتخانه بر نمی‌آید،خاطرنشان کرد: مقابله با آسیب‌هایی که بحران زا است باید در دستور کار همه نهادها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید بازنگری جدی در رویکردها و راهبردهای کشور و استان صورت گیرد، اظهار کرد: باید اقتصاد کشور را در چارچوب درست اقتصاد مقاومتی، درون جوش و انعطاف پذیر کرد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، افزایش توان ثروت آفرینی در استان و کشور را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: این امر مستقیما با وزارتخانه کار و فاه اجتماعی ارتباط دارد.

خصوصی ثانی با اشاره به نگاه دقیق مقام معظم رهبری به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: باید در زمینه رونق اقتصادی، راهبرد تامین مالی پایدار دولت بدون نیازمندی به درآمد نفت را در نظر گرفته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه افزایش شفافیت و سلامت انضباط مالی باید مورد توجه قرار گیرد،گفت: راهبرد کلان اقتصادی در کشور و استان بر مبنای حمایت از کارآفرینان برای عبور از تک فروشی نفت برنامه‌ریزی شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه آنان که با بخش خصوصی مخالفند باید از این اشتباه خارج شوند، خاطرنشان کرد: استفاده از بخش خصوصی با توجه به منابع مادی و معنوی در گیلان بسیار راهگشا است.

خصوصی ثانی با بیان اینکه مدیران ما باید فرزند زمان خویش باشند افزود: آنچه که برای ما حائز اهمیت است دفاع از حقوق مردم و پاسداری از خون شهدا و آرمان های انقلاب است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon