فرید قم با نمایندگان زاهدان، تبریز و بندر گناوه همگروه شد


فرید قم با نمایندگان زاهدان، تبریز و بندر گناوه همگروه شد

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتسال فرید قم در مرحله دوم مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور با نمایندگان زاهدان، تبریز و بندر گناوه همگروه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بر اساس برنامه ریزی کمیته فوتسال، مرحله دوم مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور از سر گرفته می‌شود و تیم فوتسال فرید به عنوان نماینده قم در این مسابقات حضور دارد.

فرید در پیکارهای مرحله نخست که با حضور 6 تیم پاسارگاد شهرکرد، گالری آرمین آستارا، کیان پارس آباد مغان، شوط جوان ماکو، فرید قم و هیئت روستایی و عشایری سنندج به میزبان آستارا برگزار شد با کسب 10 امتیاز از 5 مسابقه خود به مرحله دوم صعود کرد.

با وجود ماه‌ها تاخیر در برگزاری مرحله دوم، حریفان مرحله دوم تیم فرید قم مشخص شدند و بر این اساس فرید باید با تیم‌های سن سون زاهدان، پاس بندرگناوه و پایا سازه تبریز مسابقه دهد.

این مرحله از مسابقات از 14 مرداد به صورت متمرکز در تبریز برگزار می‌شود از این گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند تا 8 تیم بر‌تر گروه‌های 4 گانه، بار دیگر در قالب 2 گروه 4 تیمی به مصاف هم بروند.

فرید در مرحله نخست با ترکیب محمد جواد اسماعیلی، علی امینی، سیدعلی حسینی، عابد خسروبیگی، حسین امینی، علی قاسمی، رضا میرزایی، روح الله ایثاری، محمد زنگی، محمدعلی مددی، مهدی نوروزی و مهدی کفاش با هدایت مهدی کاکایی و سرپرستی وحید نائینی در مسابقات حاضر شد.

این تیم قرار است با اضافه کردن دو بازیکن جدید به نام‌های محسن سابقی و سعید قلندری در مسابقات مرحله دوم شرکت کند ضمن اینکه نخستین بازی مرحله دوم نماینده قم روز 14 مرداد برابر میزبان برگزار می‌شود.

فرید در حالی برای برگزاری این مسابقات عازم تبریز می‌شود که پیش از این برای میزبانی مرحله دوم، تقاضای میزبانی کرده بود اما میزبانی در ‌‌نهایت به تبریز واگذار شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon