ارائه پاسخ شرکت مترو به تذکر حافظی درباره پله‌های برقی به +متن جوابیه


ارائه پاسخ شرکت مترو به تذکر حافظی درباره پله‌های برقی به +متن جوابیه

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه ریزی و توسه شهری شهردار تهران گفت: پاسخ مدیر شرکت بهره‌برداری مترو درباره تذکر حافظی به نقص فنی پله‌های برقی ایستگاه‌‌‌های مترو آماده ارسال به شورای شهر است.

محمود صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره تذکر رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران به نقص فنی برخی پله‌‌های برقی مترو،‌ اظهار داشت: پاسخ شهرداری تهران به این تذکر آماده شده و بعد از پایان تعطیلات شورای شهر ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه نایبی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران پاسخ حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر را تهیه کرده است،‌ افزود: بر اساس پاسخ وی پله برقی ایستگاه مترو تجریش رفع نقص شده و در حال بهره‌برداری است،‌ 2 پله برقی در ایستگاه‌های قلهک و دروازه دولت به علت نیاز به قطعه از چرخه بهره‌برداری خارج شده اما امکان استفاده از سایر پله‌های برقی در ایستگاه‌های مذکور وجود دارد و مشکلی در تردد شهروندان نیست.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهردار تهران تصریح کرد: اشکالات پله‌ برقی ایستگاه‌های مترو فدک و سبلان نیز مقطعی بوده که هم اکنون برطرف شده و در حال استفاده است. همچنین پله برقی ایستگاه اکباتان و آزادی نیز که دچار نقص قنی بوده به پیمانکاران آن تذکر داده شده است اما به مدیر عامل شکرت بهره‌برداری اعلام کرده‌‌‌ایم برای احتیاط به همه ایستگاه‌‌های مترو سرکشی کند تا اشکلات احتمالی برطرف شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه علاوه بر ایستگاه‌هایی که حافظی در تذکر خود به آنها اشاره کرده است ایستگاه‌های بسیار دیگری به ویژه در خط 4 وجود دارند که پله‌برقی‌هایشان دچار نقص فنی است و برخی از ایستگاه‌ها نیز همچنان فاقد پله برقی هستند،‌ گفت: اسامی ایستگاه‌هایی که پله‌برقی‌هایشان نقص فنی دارد و سرویس‌دهی نمی‌کنند اعلام کنید تا به آنها رسیدگی شود،‌ موضوع ایستگاه‌های فاقد پله‌برقی را هم پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon