رحلت آیت‌الله شب‌زنده‌دار ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای حوزه‌های علمیه است


رحلت آیت‌الله شب‌زنده‌دار ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای حوزه‌های علمیه است

خبرگزاری تسنیم: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی درگذشت آیت‌الله شب‌زنده‌دار را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم و به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی درگذشت آیت‌الله شب‌زنده‌دار را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت عالم ربانی و فقیه اهل‌بیت «علیهم السلام» حضرت آیت‌الله حاج شیخ حسین شب‌زنده‌دار جهرمی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح شده است: آن فرزانه فقید همواره از یاران امام و رهبری و حامیان همیشگی نهضت و انقلاب اسلامی بود که عمر شریف خود را به تربیت طلاب فاضل گذراند و سالیان متمادی در حوزه علمیه قم به تحقیق و تدریس و تألیف پرداخت و درس اخلاق و رفتار و منش متواضعانه آن عزیز، اسوه پرهیزگاران و پارسایان بود. رحلت ایشان، ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای حوزه‌های علمیه به‌ویژه مردم شریف استان فارس و شهر مقدس قم است.

در بخش پایانی این پیام خاطرنشان شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارتحال این عالم ربانی و فقیه صمدانی را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم «عجّل الله تعالی فرجه الشریف»، مقام معظم رهبری «مد ظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم»، بیت شریف آن مرحوم، به‌ویژه فرزند برومند ایشان حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدمهدی شب‌زنده‌دار عضو محترم جامعه مدرسین و فقهای شورای نگهبان تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن مرحوم و صبر و اجر را برای بازماندگان ایشان مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon