مراسم بزرگداشت آیت الله شب زنده دار در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود


مراسم بزرگداشت آیت الله شب زنده دار در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: جامعه مدرسین و مرکز مدیریت حوزه در پیام مشترکی، از علما، اساتید، فضلا، طلاب و مردم ولایت‌مدار برای حضور در مراسم بزرگداشت آیت الله شب زنده دار در مسجد اعظم قم دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از مرکز خبر حوزه، جامعه مدرسین و مرکز مدیریت حوزه در پیام مشترکی، ارتحال فقیه متقی و استاد اخلاق مرحوم آیت الله شب زنده دار(ره) را تسلیت گفتند.

در بخشی از این پیام با اشاره به ویژگی های مرحوم آیت الله شب زنده دار، آمده است: ایشان در طول عمر با برکت خویش کوشید تا با حسن رفتار و شیوایی گفتار، دل‌های مستعد را جذب مکتب نورانی اهل‌بیت‌(ع) نمایند و اخلاق انبیا و اولیای الهی را در پرتو نشر معارف دین و تربیت شاگردان برجسته، در جامعه اسلامی گسترش دهد.

جامعه مدرسین و مرکز مدیریت حوزه همچنین در بخش پایانی این  پیام از علمای اعلام، اساتید، فضلا، طلاب و مردم ولایت‌مدار دعوت کرده اند تا به منظور تعظیم شعائر و تجلیل از مقام شامخ علم و فقاهت، فردا یک شنبه 5 مردادماه، ساعت 18:30 در مراسم تشییع پیکر پاک مرحوم آیت الله شب زنده دار(ره) از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) و همچنین مراسم بزرگداشت ایشان، ساعت 22 شب در مسجد اعظم شرکت کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon