خانه ۳ طبقه در حصارک کرج با خاک یکسان شد


خانه 3 طبقه در حصارک کرج با خاک یکسان شد

خبرگزاری تسنیم: در پی انفجار گاز شهری در یکی از خانه های مسکونی خیابان کاوه واقع در حصارک بالا خانه ۳ طبقه با خاک یکسان شد و حجم زیادی از آهن, گچ, سیمان و لوازم منزل را بر سر ساکنان آوار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج,  امیر رنجی مدیر روابط عمومی آتش نشانی کرج اظهار کرد: به دنبال تماس تلفنی شهروندان مقارن با ساعت 12 و 34 دقیقه ظهر امروز با ستاد فرماندهی آتش نشانی کرج بزرگ، در جریان یک فقره انفجار گاز شهری و در پی آن ریزش و ویرانی خانه سه طبقه قرار گرفتیم که متاسفانه چهار شهروند را زیر تلی از خاک و آوار محبوس کرد و جان و مال آنها را در معرض تهدید و خطر قرار داد.

وی افزود: متاسفانه ملک مذکور کاملا تخریب شده و به شکل ویرانه درآمده است.

 رنجی با تاکید بر اینکه نیروهای ایستگاه 106 دقایقی بعد از وقوع حادثه در محل حضور یافتند، تصریح کرد: خوشبختانه با حضور به موقع اکیپ های عملیاتی 2 تن از 4 شهروند گرفتار زیر آوار در لحظات اولیه حادثه نجات یافتند و برای انجام مداوای بیشتر تحویل عوامل اورژانس و روانه مراکز درمانی شدند.

مدیر مرکز اخبار آتش نشانی کرج از اعزام 3 اکیپ ویژه امداد و نجات به کوچه مهر، خیابان کاوه، حصارک بالا (محل وقوع حادثه) خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون آتش نشانان با استفاده از تجهیزات و ادوات ویژه آواربرداری و شمعک گذاری در حال انجام عملیات امداد و نجات هستند و تلاش ویژه ای برای نجات 2 شهروند گرفتار زیر آوار برقرار است.

رنجی اظهار کرد: البته گرفتار ماندن 2 شهروند دیگر زیر آوار و خاک احتمالِ ساکنان منازل اطراف است و هنوز به صورت قطعی از وجود آنان در داخل منزل هنگام ریزش آوار اطمینان حاصل نشده است.

به گفته وی، علاوه بر اکیپ های امداد و نجات، معاون عملیاتی و همچنین مسئولان حراست و بازرسی سازمان بر روند بیرون کشیدن حادثه دیدگان از زیر آوار نظارت دارند و عملیات آواربرداری با سرعت در حال انجام است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon