پیشنهاد بایرن مونیخ به والدس


پیشنهاد بایرن مونیخ به والدس

خبرگزاری تسنیم: یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ علاقمند به جذب سنگربان پیشین بارسلوناست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه در انتهای فصل گذشته قرارداد ویکتور والدس، سنگربان ملی‌‎پوش بارسلونا با کاتالان‌ها به پایان رسید و تأکید کرد قصد دارد تا چالشی جدید را تجربه کند عنوان شد وی برای پیوستن به موناکو با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده است ولی با مصدومیتی که در انتهای فصل گذشته برای والدس به وجود آمد او شانس حضور در این تیم فرانسوی را از دست داد، چرا که در تست پزشکی باشگاه موناکو نتوانست حدنصاب لازم را کسب کند. 

روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد بایرن مونیخ به والدس پیشنهاد همکاری داده است. ظاهراً پپ گواردیولا تمایل دارد تا شاگرد پیشین خود را به عنوان ذخیره مانوئل نویر در بایرن داشته باشد. بازی زیر نظر گواردیولا می‌تواند والدس را برای حضور در جمع باواریایی‌ها ترغیب کند ولی باید دید این خبر تا چه حد صحت دارد و اصلاً مسئولان بایرن مونیخ علاقه‌ای به جذب دروازه‌بانی که اخیراً اصلاً بازی نکرده است دارند یا خیر.

والدس در سنین نوجوانی از تیم تنه‌ریف به بارسلونا پیوست و 12 فصل در تیم اول کاتالان‌ها بازی کرد. او در این مدت شش قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا و دو قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان کسب کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon