معاون سیاسی وزارت کشور به‌زودی معرفی می‌شود


معاون سیاسی وزارت کشور به‌زودی معرفی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: وزیر کشور گفت: معاون سیاسی وزارت کشور به‌زودی معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست مشترک دبیران کل احزاب با وزیر کشور که عصر امروز در این وزارتخانه برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره معاون سیاسی وزارت کشور گفت: به‌زودی معاون سیاسی خود را معرفی خواهم کرد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره شنیدن خبرهایی مبنی بر درخواست مجوز احزاب منحله با نامی جدید به وزارت کشور گفت: تاکنون درخواستی به ما نرسیده است.

وزیر کشور با بیان "تاکنون چندین نشست با دبیران احزاب برگزار شده و بنده شخصاً در 3 جلسه آن حضور داشتم" اظهار داشت: جلسه امروز اولین جلسه مشترک دبیران احزاب و استانداران بود.

رحمانی فضلی ادامه داد: احزاب و گروه‌ها برای فعالیت خودشان و برای ایجاد نشاط سیاسی نیاز به حمایت دارند و وزارت کشور در راستای سیاست دولت فعالیت احزاب را در چارچوب موازین و قانون برای تقویت مشارکت سیاسی و ایجاد وحدت و انسجام در جامعه تقویت و حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه حاضران نظراتی درباره تسریع در صدور مجوز احزاب داشتند، خاطرنشان کرد: درصددیم ثبت مجوز احزاب در استان‌ها را تسریع کنیم و در حداقل زمان آنها را به ثبت برسانیم.

وزیر کشور با بیان اینکه برخی دبیران احزاب خواستار حمایت حقوقی و قضایی وزارت کشور از خود بودند، گفت: در این جلسه همچنین تشکیل کارگروه سه‌جانبه دولت، مجلس و احزاب جهت تدوین و اصلاح قانون انتخابات و همچنین فعالیت احزاب مطرح شد که موافقت کردیم تا در کارگروه‌های مربوط این موضوعات مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon