احمد بحر: اسرائیل به جای تمدید آتش بس پرچم سفید را بالا ببرد

احمد بحر: اسرائیل به جای تمدید آتش بس پرچم سفید را بالا ببرد

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین امروز تاکید کرد که رژیم اسرائیل باید به جای تمدید مدت آتش بس در نوارغزه، پرچم سفید را بالا برده و به شکست خود اذعان کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه الوطن نیوز، احمد بحر چند ساعت بعد از موافقت کابینه امنیتی رژیم اسرائیل برای تمدید 24 ساعته آتش بس در نوار غزه گفت: کابینه صهیونیست ها به جای اعلام مکرر (تمدید) چند ساعته آتش بس، پرچم سفید را بالا برده و شکست جنگ علیه غزه را اعلام کند.

ارتش رژیم اسرائیل و نیروهای مقاومت فلسطین بامداد شنبه با برقراری آتش بس انسانی 12 ساعته موافقت کردند که این آتش بس از ساعت هشت صبح روز شنبه به وقت محلی (05:00 به وقت گرینویج) آغاز و تا هشت شب ادامه یافت.

یک مسئول کابینه رژیم اسرائیل بعد از پایان مدت آتش بس 12 ساعته به طور یکجانبه اعلام کرد: کابینه با تمدید 24 ساعته آتش بس موافقت کرد و براساس آن این آتش بس تا یکشنبه شب ادامه خواهد یافت.

وی افزود: این تصمیم به درخواست سازمان ملل برای تمدید آتش بس گرفته شد.

اما جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درپی پایان آتش بس 12 ساعته اعلام کرد: حماس هرگونه آتش بس انسانی را که حاوی عقب نشینی نیروهای اشغالگر از مرزهای نوار غزه و توانایی شهروندان فلسطینی برای بازگشت به منازل خود و تخلیه آسیب دیدگان نباشد، را نمی پذیرد.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان