۱۱۴۷ شهید در ۲۰ روز تجاوز اسرائیل به غزه/ تعداد مجروحان ۶۰۰۰ نفر

1147 شهید در 20 روز تجاوز اسرائیل به غزه/ تعداد مجروحان 6000 نفر

خبرگزاری تسنیم: با شهادت دو تن از مجروحان فلسطینی در بیمارستان‌های غزه، شمار کل شهدای حملات ارتش رژیم اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه تاکنون به ۱۱۴۷ نفر رسید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فلسطینی "معا"، منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند: یک نوجوان 16 ساله فلسطینی به نام یوسف جمیل صبحی بر اثر جراحت های وارده به وی در مجتمع پزشکی شفا در غزه به شهادت رسید.

وی دو روز پیش در حمله ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه زخمی شده بود.

یک دختر جوان فلسطینی به نام اکرام الشنباری 23 ساله نیز بامداد امروز یکشنبه بر اثر جراحت های وارد به وی در جریان گلوله باران شرق شهر غزه به شهادت رسید.

درهمین حال، یک شهروند فلسطینی به نام نعیم عبدالعزیز ابوظاهر 36 ساله نیز شنبه شب در منطقه مرزی شرق شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه شهید شد.

دکتر اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت: نعیم عبدالعزیز ابوظاهر به ضرب گلوله نیروهای ارتش رژیم اسرائیل در شرق دیر البلح به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز شنبه اعلام کرده بود که پیکرهای 147 شهید را –درپی برقراری آتش بس انسانی- از زیر آوار خارج کرده است.

با احتساب این شهدا، شمار کل شهدای حملات ارتش رژیم اسرائیل از آغاز حمله به نوار غزه در 20 روز پیش تاکنون به 1147 نفر و شمار زخمی ها به حدود 6 هزار نفر رسید.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت