اسرائیل آتش‌بس یکجانبه در غزه را برای ۲۴ ساعت دیگر تمدید کرد/ گروههای فلسطینی: نمی‌پذیریم

اسرائیل آتش‌بس یکجانبه در غزه را برای 24 ساعت دیگر تمدید کرد/ گروههای فلسطینی: نمی‌پذیریم

خبرگزاری تسنیم: رژیم صهیونیستی با هدف نشان دادن چهره ای صلح طلب از خود و در تنگنا قرار دادن گروههای مقاومت، به صورت یک جانبه آتش بس در غزه را تا ساعت ۲۴ امشب تمدید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز؛‌ رژیم صهیونیستی به صورت یک جانبه آتش بس در غزه را تا ساعت 24 امشب تمدید کرد.

کابینه این رژیم روز گذشته با تمدید آتش بس به مذت 24 ساعت دیگر موافقت کرد اما اعلام کرد به حملات موشکی حماس نیز پاسخ خواهد داد.

این در حالی است که جنبش حماس اعلام کرده است تنها در صورتی آتش بس را می پذیرد که نیروهای رژیم صهیونیستی از خاک غزه خارج شوند.

5 گروه مقاومت فلسطین، سحرگاه امروز در بیانیه‌های جداگانه‌ای در واکنش به اعلام آتش‌بس غیررسمی 24 ساعته از سوی کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند، هرگونه آتش‌بس انسانی که عقب‌نشینی ارتش اسرائیل از داخل مرزهای نوار غزه و بازگشت آوارگان به خانه‌هایشان را تضمین نکند، قابل قبول نیست.

شمار کل شهدای حملات ارتش رژیم اسرائیل از آغاز حمله به نوار غزه در 20 روز پیش تاکنون به 1147 نفر و شمار زخمی ها به حدود 6 هزار نفر رسید.

رژیم اسرائیل با محاصره نوار غزه، حدود یک میلیون و 700 هزار ساکن این منطقه را از حقوق اساسی خود همچون آزادی تردد، داشتن شغل با حقوق مناسب و بهداشت و آموزش محروم کرده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان