نمایندگان برای سفر به غزه بلیط مصر رزرو کرده‌اند/منتظر ویزا هستیم

نمایندگان برای سفر به غزه بلیط مصر رزرو کرده‌اند/منتظر ویزا هستیم

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سفر برخی نمایندگان مجلس به غزه گفت: امروز قرار است سفارت مصر به ما پاسخ دهد که آیا برای سفر نمایندگان مجلس به غزه ویزا می‌دهد یا خیر و اگر به ما ویزا بدهند برای فردا بلیط رزرو کرده‌ایم.

حسن کامران عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به سفر برخی نمایندگان مجلس به غزه اظهار داشت: امروز قرار است سفارت مصر به ما پاسخ دهد که آیا برای سفر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به غزه ویزا می‌دهد یا نه. اگر به ما ویزا بدهند برای فردا بلیط رزرو کرده‌ایم که به مصر سفر کرده و از آنجا به غزه برویم.

وی در خصوص برنامه‌های سفر به غزه افزود: برنامه سفر نمایندگان به غزه، سرکشی به خانواده شهدا و مجرحان غزه و کمک رسانی و بازدید از مناطقی مانند شجاعیه و الخزاعه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید براینکه امیدواریم کشور مصری‌ با ما همکاری لازم را بکند، گفت: تیم ما نیز آماده سفر به غزه است و کارهای اداری این سفر انجام شده است.

کامران با اشاره به مصوبه کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص سفر نمایندگان به غزه، تاکید کرد: کمیسیون امنیت مصوبه داشت که تیمی را به سرپرستی بنده به غزه اعزام کند لذا ما از طرف مجلس شورای اسلامی به این سفر خواهیم رفت. ضمن اینکه 30 نفر داوطلب سفر به غزه داشتیم و از این تعداد با قرعه کشی 5 نماینده برای سفر به غزه انتخاب شدند.

وی در خصوص افرادی که قرار است وی را در این سفر همراهی کنند، گفت: قرار است حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان، اسماعیل کوثری، محمد علی پورمختار، حسن تأمینی و محمد دهقان من را در این سفر همراهی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت که هیئت پارلمانی ایران در این سفر با مسئولان حماس نیز دیدار خواهد داشت.

انتهای‌پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon