نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی نوشهر سال ۹۵ وارد مدار می‌شود

نیروگاه 500 مگاواتی نوشهر سال 95 وارد مدار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: با پیگیری‌های انجام شده و نشست با وزیر نیرو، نیروگاه ۵۵۰ مگا واتی غرب مازندران تا پایان سال ۹۵ وارد مدار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نوشهر، قاسم احمدی لاشکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح پزشک خانواده مشکلات زیادی را برای استان ایجاد کرده است.

وی افزود: این طرح تنها در دو استان به صورت پایلوت اجرا شد که بعد از گذشته مدتی مشکلات خود را عیان کرده است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با طرح جدید که بیمه شدگان تأمین اجتماعی نیز باید حتما زیرنظر پزشک خانواده خود ویزیت شوند موجب سرگردانی تعداد زیادی از بیمه شدگان تأمین اجتماعی شده است.

احمدی لاشکی با تأکید بر کوتاه کردن سیکل اداری برای رفع مشکلات مردم خاطرنشان کرد: در مورد بیمه گزاران عقل حکم می‌کند که حق را به ارباب رجوع دهیم ، بنابراین درست نیست  موجب افزایش مشکلات و سرگردانی مردم شویم.

وی با ابراز تأسف از سرگردانی مردم جهت طرح پزشک خانواده و بیمه گزاران تأمین اجتماعی  یادآور شد: برای کاهش مشکلات طرح پزشک خانواده قرار است با وزیر بهداشت و درمان نشستی داشته باشیم  تا راهکارهای مناسب ارائه شود.

عضو مجمع نمایندگان مازندران از برگزاری همایش گردشگری سلامت تاپایان مرداد در استان خبر داد و گفت: این همایش با هدف گسترش سلامت در حوزه گردشگری با حضور 10 کشور عضو اکو برگزار می شود.

احمدی لاشکی افزود: بیمارستان‌های آمل و چالوس به منظور بهره‌مندی از اعتبارات میراث فرهنگی و گردشگری برای ارائه خدمات در بخش گردشگری سلامت  انتخاب شدند.

وی بیان کرد: این بیمارستان ها با هدف ارائه خدمات در این بخش انتخاب شده و این همایش فرصت خوبی است تا جهت تجهیز بیمارستان چالوس که به عنوان بیمارستان دولتی از فضای بهتری برخوردار است استفاده کنیم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس از ورود کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در شهریور ماه امسال به استان خبر داد و افزود: این هیئت به مدت سه روز میهمان استان بوده که همه وزرا و معاونان مربوطه، نوسازی مدارس کشور، وزرا و معاونان علوم و آموزش و پرورش حضور دارند.

وی از روسای دانشگاه ها و مدیران آموزش و پرورش منطقه خواست تا از این موقعیت نهایت بهره را جهت رشد و توسعه منطقه به کار گیرند.

احمدی با اشاره به وضعیت ساختاری نیروها در دولت و وضعیت بیکاری، از منابع  طبیعی و محیط زیست خواست تا در زمینه  مجوز بخشهای خصوصی و کمک به کاهش بیکاری  در منطقه همکاری لازم  را داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان مجلس با انتقاد از عقب افتادن اجرای نیروگاه 500 مگا واتی نوشهر گفت: این پروژه تاکنون سه بار کلنگ خورده است  و همچنان  دچار مشکل است.

احمدی افزود: در نشست هایی که با وزیر نیرو  و معاونین داشتیم و صورت جلسه ای که تنظیم شد  قرار بر این شد  این نیروگاه تا پایان سال 95 وارد مدار شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon